Žal se zdi, da Microsoft še ni zaključil z odpuščanji

Microsoftovo zapiranje studiev, ki je v preteklih dveh dneh razburilo dober del interneta, očitno še ni zaključeno. Sveže poročilo iz spletne strani Bloomberg namreč pravi, da je zapiranje razvijalcev Tango Gameworks, Arkane Austin in Alpha Dog Studios samo del širše strategije odpravljanja stroškov, ta pa še ni zaključena, tako da lahko v prihajajočih dneh oziroma mesecu slišimo novico o zapiranju vrat še kakšnega studia, ki si ga lasti ta Microsoft.

Založnik je ta teden začel ponujati darežljive pakete odpravnine za vse tiste delavce, ki bi se od njih radi ločili prostovoljno. Targetirani so predvsem tisti izpod založnika ZeniMax, ki ga je Microsoft leta 2020 kupil za 7,5 milijarde dolarjev in si med drugim lasti založnika Bethesdo in vse njegove popularne licence kot so Doom, The Elder Scrolls in Fallout.

Prostovoljna odpravnina je seveda samo poskus, da se delavcev rešijo na lep način, a seveda vsi te kupčije ne bodo sprejeli, nakar bo zapela palica in se bodo začela dodatna odpuščanja. Bloomberg poroča, da je ZeniMax imel v sredo sestanek za vse delavce, pred njih pa je stopil predsednik Xboxa Matt Booty, ki je pohvalil igro Hi-Fi Rush in izjavil, da potrebujejo več takšnih manjših naslovov, čeprav so nato odpustili ravno njenega razvijalca Tango Gameworks.

Booty je delavcem nato razložil, da je bil glavni krivec za zapiranje obeh studiev dejstvo, da sta šele zdaj začela z razvojem svojega naslednjega naslova, ta pa bi bil še leta stran in bi potreboval dodatno delovno silo. Microsoftu to ni bilo všeč, saj potrebuje prodajne rezultate že zdaj, prav tako pa poskušajo rezati stroške, namesto da bi preko najemanja dodatnih programerjev te še zvišali. Žalostno, saj naj bi Tango Gameworks Microsoftu predstavil načrte za Hi-Fi Rush 2, Arkane Austin pa se je želel vrniti svojim koreninam in je razmišljal o novem delu serije Dishonored.

Spletna stran The Verge poroča, da je morala znotraj razvijalcev, ki si jih lasti Microsoft, trenutno na dnu, saj se zdaj vsi sprašujejo, kdo je sploh še varen in kdo ne. Naslednji na seznamu zapiranj zna biti studio Ninja Theory, ki že sedem let dela na igri Senua’s Saga: Hellblade II, zdaj pa je ta končno pred izidom in se bo znotraj digitalnih trgovin pojavila že 21. maja. A nad igro se zbirajo črni oblaki, saj tole ni videti kot kakšna resna prodajna uspešnica, marsikdo pa je opazil, da je igra od izida slaba dva tedna stran, Microsoft pa je sploh ne oglašuje. The Verge poroča, da naj bi založnik začel resno razmišljati, da bi Hellblade II preselil tudi na konzolo PlayStation 5, kar je sumljivo podobno poti razvijalca Tango Gameworks, ki je ravno tako svoj Hi-Fi Rush preselil na PS5, mesec kasneje pa je bil zaprt.

Microsoft naj bi tudi razmišljal o višanju naročnine na servis Xbox Game Pass Ultimate, hkrati pa se zna zgoditi, da prihajajoča poglavja franšize Call of Duty na Game Passu ne bodo na voljo ob dnevu izida, ampak jih bo treba kupiti ločeno.

Tudi tu še ni konec slabih novic. Na spletu se je oglasil novinar Jeff Grubb, ki je dobil nove informacije glede skrivnostne predelave Perfect Dark na kateri Microsoft dela že celo večnost in je za njo ustanovil tudi posebni studio The Initiative, igra pa je bila enkrat označena za prvi AAAA naslov. V igro je bilo torej prelitega ogromno denarja, Jeff pa pravi, da je razvoj že dolgo na mrtvi točki in da se razvijalec ne more odločiti niti glede tega, ali bi jo igrali preko prvoosebne perspektive ali česa drugega. K razvoju je priskočil na pomoč veteranski studio Crystal Dynamics, a baje tudi to ni pomagalo preveč, zaradi česar se zna hitro zgoditi, da bo projekt preklican, razvijalec The Initiative razpuščen.

Glede na vse te novice in govorice je jasno, da Microsoft dela na ogromni rekonstrukciji vseh razvijalcev in studiev in res smo prišli do točke, kjer pred zapiranjem ni varen nihče. K temu je pripomogel tudi ogromen padec pri prodaji konzol Xbox Series X, upočasnil pa se je tudi nabor naročnikov servisa Game Pass.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. za Game Pass potrebujejo igre v katerih bodo igralci več denarja zapravili v mikrotransakcijah, kot pa bi za samo igro. Vsi pa vemo kako se zadnje čase končujejo zgodbe o “AAAA” igrah…

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime