December 2020 se je v igričarsko zgodovino zapisal kot dan, ko je razvijalec CD Projekt RED izdal svoj težko pričakovani projekt Cyberpunk 2077, ki je bil v razvoju celo večnost in je pred prihodom obljubljal eno najboljših igričarskih izkušenj vseh časov. Tem obljubam je verjel velik del igričarske publike, saj je CDPR takrat užival visok sloves, tega pa si je priboril preko njihove prejšnje igre The Witcher 3: Wild Hunt.
In čeprav smo na koncu še vedno dobili izjemno globoko RPG izkušnjo v redko obiskanem žanru kiberpanka, je to veljalo zgolj za verzijo na PC-ju, saj je Cyberpunk 2077 na konzolah PlayStation 4 in Xbox One enostavno ni bil igralen, naslednika teh pa sta bila na trgu zgolj en mesec in se pri optimizaciji nista obnesla kaj bolje.
Poljaki so bili takrat konkretno spljuvani iz strani igralcev, a namesto jadikovanja so zavihali rokave in se spravili v delo. Redno so začele izhajati manjše in večje posodobitve, hrošči so bili poiskani in uničeni, konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X pa sta sčasoma dobili samosvoji inačici igre, ki je bila močno bolj optimizirana. Vse to je potem lani okronal Phantom Liberty – prvi in edini dodatek za to igro, ki je dodal nov del mape in spremljajočo štorijo. Decembra lani smo dobili še eno malce večjo posodobitev 2.1 in s tem se je tudi v celoti zaključila dolgoletna saga izdajanja popravkov za ta naslov.
CD Projekt RED je namreč v novem finančnem poročilu pokazal grafiko, ki lepo pokaže, na katerih projektih trenutno delajo vsi njihovi zaposleni. Kakor lahko vidimo, je konec februarja letos na igri Cyberpunk 2077 delalo 17 ljudi, konec aprila pa je ta naslov povsem izginil iz grafike, kar pomeni, da na njem ne dela nihče več in da so bili ti delavci razporejeni na druge projekte.
In teh pri temu razvijalcu vsekakor ne manjka. Kar 407 članov studia trenutno dela na projektu Polaris, ki je kodno ime naslednje Witcher trilogije, medtem ko 56 ljudi dela na naslednjem Cyberpunku, ki ga zaenkrat poznamo pod oznako Orion. Potem je tu ločena Witcher avantura Sirius, ki bo spočeta v partnerstvu z razvijalcem The Molasses Flood ter Hadar, ki naj bi bila igra iz povsem nove licence. Ob tem ne smemo pozabiti še na predelavo igre The Witcher 1, ki jo delajo v navezi s studiem Fool’s Theory.
Prihodnost iger tega razvijalca bo spočeta na povsem novih tleh, saj je CDPR upokojil svoj lastni pogon REDengine in preklopil na Unreal Engine 5. Za slovo so nedavno v svet poslali modderska orodja za igro The Witcher 3, ki že dobiva prve večje modifikacije.