Assassin’s Creed Shadows prvič pokazal nekaj igranja

Založnik Ubisoft se po vseh teh letih s serijo Assassin’s Creed odpravlja na Japonsko, s tem pa bo uresničil želje vsakega oboževalca, ki po obisku te pokrajine vzklika več kot desetletje. Igra Assassin’s Creed Shadows je bila najavljena že nekaj časa nazaj, včeraj pa smo za njo dobili premiero prvega igralnega napovednika, ki pokaže igralne elemente samuraja Yasukeja in pretkane ninje Naoe.

Prezentacija nam najprej predstavi temnopoltega samuraja, ki v mesto prijaha na konjskem hrbtu in se spravi do prvega podajalca misije. Še pred tem poboža prisrčnega psa, kar mu sicer vzame celo večnost, saj si animacija vzame svoj čas, nakar nam je zadana naloga, da poiščemo lokalnega zlobca, ki ga je treba rešiti življenja.

Yasuke je pravi tank, zato je tudi jasno, da se je Ubisoft pri njegovi predstavitvi osredotočil predvsem na boj. In čeprav ta v tretjeosebni maniri ne bo tako napreden kot kak Elden Ring, je že iz te kratke predstavitve jasno, da bo stvar malce bolj napredna kot v Valhalli. Animacije so še vedno nekoliko nerodne in samo bojevanje ni takšna poezija kot jo je pričarala igra Ghost of Tsushima, a se odkupi z res brutalnimi zamahi. Yasuke bo moral pri nasprotniku najprej odbiti odklep, preden se s svojim kijem dokoplje do ranljivega mesa in vsak od udarcev je tako močan, da ga kar čutiš v kosteh, nakar zaključno usmrtitev pospremi še kratka krvava vmesna sekvenca. Naš samuraj se na koncu spopade še s šefom in tudi tega usmrti na podoben način, vse pa ni samo sestavljeno iz napadanja, ampak tudi iz pravočasnega pariranja udarcev.

Predstavitev nato preklopi na Naoe, ki ima nekam revno glasovno podajanje. Dekle je izjemno gibčno in njen igralni segment jo postavi znotraj okovov kamnitega gradu, ki v sebi skriva njeno tarčo, čeprav njegova lokacija ni točno označena. Pri Nanoe je zanimivo, da si pred vstopom v bazo te ne ogleda preko kakšnega ptiča, ki bi nato označil tudi vse sovrage znotraj oporišča. Namesto tega se mora zanašati na svojo prikritost in za nevidno premikanje se lahko posluži marsikakšnega slika. Preko vrvi lahko skačemo med strehami, plezamo po zidovih, ugašamo lanterne in se leže smukamo skozi travo – slednje je novost v seriji Asssassin’s Creed, kot je tudi čakanje pod vodno gladino, medtem ko dihamo skozi vejo bambusa. Nakar na koncu spektakularno ubijemo tarčo ter lotimo golega spopada z drugimi preživelimi. Ta konec me je sicer malce zmotil, saj nisem videl načina, kako bi potamanil šefa povsem neopazno. Obenem se mi je zdela Nanoe v direktnem spopadu premočna, saj se je brezveze skrivati, če pa lahko vse pobijemo kar direktno in ob tem zapravimo manj časa.

Assassin’s Creed Shadows po pokazanem ni videti tako revolucionarno kot bi si želel, a hkrati vsebuje dovolj naprednosti, da bom pri igranju zagotovo zopet zapravil desetine ur. Igra izide 15. novembra in je tudi prvi Assassin’s Creed, ki se bo znebil okovov prejšnje generacije konzol.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime