Po prvem, izjemno slabo sprejetem napovedniku za prihajajočo igro Dragon Age: The Veilguard se je razvijalec BioWare hitro spravil gasiti požare preko spleta in samo nekaj ur po premieri se je na X-u pojavilo nekaj sekund igralnega posnetka, ki naj bi pomiril največje strahove igralcev. Očitno je pri marketingu šlo nekaj hudo narobe, če moraš po težko pričakovani premieri napovednika oboževalce hitro prepričevati, da končni izdelek ne bo videti takšen, zaradi česar je pod vprašaj postavljena tudi smiselnost originalnega videa.
BioWare je nato včeraj končno predstavil tudi obljubljeni igralni napovednik, ki v obseg meri dobrih 20 minut in si ga lahko ogledate zgoraj. Moje skromno mnenje je, da stvar ni videti napačno, a obenem moram priznati, da za ta naslov že dolgo ne gojim nekih pričakovanj glede kvalitete in zadovoljen bi bil že s tem, da bi bila stvar boljša od prejšnjega dela Inquisition, ki mi ga je danes igrati prava muka.
Tega se očitno zaveda tudi razvijalec, zato je spletnim stranem, ki so si lahko ogledale uro igranja, večkrat zapovedal, da bo The Veilguard veliko več poudarka dajal na ročno poustvarjen svet, ki bo oblikovan okoli misij. Ena največjih pritožb glede Inquisitiona je bilo namreč dejstvo, da je BioWare poskušal ustvariti odprti svet, a se je ob ta vidik nerodno spotaknil. Dobili smo tako širno pokrajino, ki pa je vsebovala cel kup ponavljajočih se opravil, stranske naloge pa so bile tako zanič, da včasih sploh niso vsebovale dialogov.
Skladno s tem se bo The Veilguard ločil od odprtega sveta in bo po strukturi bolj podoben prvem delu Origins. Tako se bomo sprehajali skozi določene regije in tam opravljali glavne ter stranske naloge, ti predeli pa bodo tudi ponujali nekaj raziskovanja, a spet stvar ne bo tako razvlečena in odprta kot je bilo to v Inquisitionu. To se sliši kot korak v pravo smer, čeprav tudi Origins ni bil povsem linearen: še vedno smo sami izbirali zaporedje map, ki smo jih želeli obiskati, zato tudi upamo, da nam The Veilguard ne bo povsem vzel svobode.
Kar se tiče pokazanega igranja je jasno, da so časi Originsa že davno za nami in da je The Veilguard praktično povsem opustil svoje RPG korenine. Tole bo akcijski naslov, ki bo sicer ponujal možnost proženja urokov, a največ bo štelo naše kombiniranje napadov ter hitrost pravočasnega izmikanja. Vsekakor je stvar videti spektakularna, a se obenem od začetkov serije razlikuje kot noč in dan: igralni napovednik nam denimo niti enkrat ne pokaže tistega taktičnega pogleda iz izometričnega pogledat, kjer preko pavziranja nato taktično načrtovali našo naslednjo potezo. Tule je premišljenost zamenjal spektakel, proti kateremu nimam nič proti, a nisem prepričan, če ravno sodi v Dragon Age naslov. Privržencem originalne igralne formule tako ne preostane drugega kot pa da se ozrejo h konkurenci: prihajajoči Greedfall 2 je denimo izpostavil, da se je pri boju zgledoval ravno po igri Dragon Age: Origins.
Dragon Age: The Veilguard še nima točno začrtanega datuma izida, a ta bo kmalu potrjen, saj igra izide že enkrat v jeseni.