Vesoljska igričarska grozljivka System Shock 2 je avgusta lani praznovala že 25. obletnico, zato je skrajni čas, da nekdo to mojstrovino, ki jo je prvotno ustvaril že davno propadli razvijalec Looking Glass, preobleče v sodobnejšo različico in jo predstavi novi generaciji igralcev.
To nalogo je prevzel razvijalec Nightdive Studios, ki se je skozi leta specializiral za takšne projekte in mu ta franšiza ni tuja. Pred dvema letoma so namreč izdali predelavo prvega System Shocka, kar je bil za studio največji projekt doslej. Igro so povsem na novo zgradili in ohranili vse, kar je imel izvirnik – po našem mnenju celo preveč zvesto, saj ne bi nihče pogrešal labirintastih stopenj.
Predelavo drugega dela je razvijalec najavil že pred petimi leti, a igra še vedno ni na trgu, čeprav so bili načrti za System Shock 2 precej bolj skromni. Namesto popolne predelave v slogu prvega dela je Nightdive napovedal le dvig ločljivosti tekstur, zamenjavo modelov in izboljšano osvetlitev prizorov. Razlog za zamudo ostaja neznan, saj se je razvijalec poigraval tudi z možnostjo podpore za VR, a po dolgem obdobju zatišja smo zdaj končno dobili nove novice o razvoju.
Nightdive Studios je namreč sporočil, da se bo igra zdaj imenovala System Shock 2: 25th Anniversary Remaster namesto System Shock 2 Enhanced Edition, kar očitno kaže na željo po bolj udarni marketinški prepoznavnosti ob obletnici igre. Med igralci sicer tli upanje, da je projekt v tem času pridobil še več na področju predelave – mnogi bi namreč pozdravili popolno prenovo v slogu prve igre, saj System Shock 2 v igranju dandanes že pošteno kaže svoja leta.
Boljši vpogled v trenutno stanje projekta bomo dobili 20. marca, ko se bo odvil sejem GDC (Game Developers Conference). Tam bo prisoten tudi Nightdive, ki bo priložnost izkoristil za izdajo novega napovednika, v katerem bo razkrit tudi datum končnega izida.