Ime kultne evropske RPG izkušnje Gothic je v zadnjih letih znova oživelo in to na račun napovedane predelave prvega dela ter naravnost vrhunskega moda The Chronicles of Myrtana: Archolos, ki je bil tako dober, da je bil celo izglasovan za mod desetletja.
Vendar pa Archolos ni bil edini takšen večji mod, saj oboževalci že dolgo čakajo na še en mod imenovan History of Khorinis, ta pa bi ravno tako moral iziti za igro Gothic 2. Gre za enega največjih projektov v modderskem svetu, ki je v nastajanju že vse od leta 2008, amaterska ekipa razvijalcev pa je v prvem napovedniku obljubljala veliko. Sprehodili naj bi se po novem otoku Vaduzu, tam pa bi nadzorovali povsem novega junaka, ki bi se lahko pridružil dvema cehoma, štorija pa bi se navezovala na dogodke iz obeh Gothic iger.
Ne samo, da bi sprehodili čez povsem nove lokacije in obiskali tudi tiste, ki smo jih srečali v originalni kampanji. Modderji so se celo povezali z nekaterimi glasovnimi igralci, ki so v Gothic 2 kampanji poskrbeli za sinhronizacijo v poljščino, medtem ko naj bi bilo poskrbljeno tudi za profesionalni prevod v druge jezike, skupaj z glasovnim podajanjem, kar v svetu Gothic modov vidimo bolj redko.
Vse te visokoleteče obljube pa bodo žal ostale neizpolnjene. Projekt se je že nekaj časa nazaj začel soočati s problemi glede razvojne ekipe, ki se je sporekla in razdelila. Tisti najbolj podjetni so se odpravili kovati svoj projekt, ki je na koncu postal ravno prej omenjeni The Chronicles of Myrtana: Archolos, medtem ko je ostala ekipa nadaljevala na delu za History of Khorinis.
Oziroma vsaj take so bile uradne besede, medtem ko se v ozadju ni v bistvu veliko ustvarjalo. Maja letos se je ekipi pripetil večji škandal, saj je na splet prilezla trenutna verzija moda, ta pa je bila še hudo daleč od tega, da bi bila dokončana in je bila veliko bolj prazna, kot pa bi pričakovali od projekta, ki je v razvoju že 15 let. Kmalu za tem se je oglasil razvijalec in povedal, da delo poteka naprej, a njihovim besedam je verjel bolj malokdo.
Včeraj pa je History of Khorinis dobil svoj epilog, saj je razvijalec na svoji uradni Facebook strani zapisal, da je projekt preklican. Razlog naj bi bile težave v komunikaciji – še posebej naj bi bil neodziven vodja projekta, v prispevku pa so nenavadno veliko besed posvetili tudi težavam z glasovnimi igralci, čeprav bi večina Gothic oboževalcev zadevo preigrala pa čeprav sploh ne bi bilo glasovnega podajanja. Na koncu so še čestitali ekipi Archolosa in zapisali, da gredo zdaj razvijalci po svoji poti, kaj pa se bo zgodilo že z vso ustvarjeno vsebino pa niso želeli izdati.