Steamova nagrada za igro leta predvidljivo prešla v roke Baldur’s Gate 3, a nekateri drugi nagrajenci so bili presenetljivi

Tako kot vsako leto je digitalna trgovina z igrami Steam tudi letos podelila nagrade tistim najbolj uspešnim naslovom, ki so bili razdeljeni na več različnih kategorij. Takšnih podelitev letos ni umanjkalo: navsezadnje smo tudi sami naredili splošno lestvico petih najbolj prepričljivih iger leta 2023, a kar je pri Steamovi podelitvi drugače je to, da so rezultati posledica mnenja tisoče in tisoče igralcev, ki so svoje priljubljene naslove najprej spravili skozi nominacije, nakar so podelili še finalne glasove.

Glavno lovoriko igre leta je zdaj že nekoliko nepresenetljivo osvojil Baldur’s Gate 3, ki je tako k svojima dvema pokaloma GOTY iz podelitev Golden Joysticks in The Game Awards, zdaj dodal še tretjega iz strani PC igralcev. Za nagrado se je Larian Studios zahvalili preko X-a in bo tem dodal, da je to rezultat glasovanja več kot 40 milijonov igralcev.

Baldur’s Gate 3 je pobral tudi nagrado za najboljšo zgodbo, v ostalih kategorijah pa smo dobili nekaj pričakovanih in nekaj nepričakovanih zmagovalcev. To je namreč čar nagrad, ki jih izvoli ljudstvo, saj dobimo na ta način šampione, ki jih nihče ne bi pričakoval, nominiranci pa niso omejeni samo na aktualno leto, tako da se med zmagovalci lahko pojavijo tudi več let stari naslovi.

Morda najbolj presenetljiva zmaga se je zgodila znotraj kategorije Labor of Love, ki je namenjena igram za katere je razvijalec tudi po izidu izdal cel kup plačljive in brezplačne vsebine in na ta način res izkazal ljubezen do svojega dela. Nagrado je letos pobral Red Dead Redemption 2, ki je v bistvu čisto nasprotje tega, kar bi morala lovorika nagraditi: razvijalec Rockstar je sicer nekaj časa posodabljal večigralsko izkušnjo, a nato nad tem obupal, igra pa nikoli ni prejela nobenega DLC-ja ali dodatka, ki bi dodelal osnovno kampanjo. Red Dead Redemption 2 se je slabo odrezal tudi na konzolah, saj Rockstar še vedno zanj ni izdal popravka za trenutno generacijo konzol, ki bi igro poganjal pri višjih ločljivostih in sličicah na sekundo.

Drugega bizarnega nagrajena smo dobili znotraj kategorije za najbolj inovativno igralno formulo, saj je pokal letos prešel v roke Starfield. Zadnji naslov razvijalca Bethesda vsebuje nekaj dobrot, a inovativnost med njih ne bi prišteli, saj je stvar igra podobno kot njihovi prejšnji naslovi: največji približek najdemo znotraj igre Fallout 4, ki je bila ravno tako usmerjena v grajenje in nabiranje surovin, le da lahko v Starfieldu zdaj baze gradimo na različnih planetih.

Zmagovalca obeh zgoraj omenjenih kategorij se zdita kot nekakšen poskus “trollanja”, a v to šalo bi potem moralo biti vključenih tisoče, če ne celo milijoni igralcev, saj drugače preprosto igri ne bi nabrali dovolj glasov za zmago. Morda pa nam zmagovalca povesta drugačno zgodbo: da je splošno mnenje milijonov igralcev na Steamu drugačno od kritikov in tistih, ki igričarsko industrijo spremljajo resneje. Tako se zdi običajnemu špilavcu Starfield res nekaj najbolj unikatnega, kar je do sedaj izkusil in preprosto ne ve za odlične indie stvari tipa Viewfinder, ki bi si letos upravičeno zaslužila to nagrado in jo lahko na Steamu kupite po -25 % znižani ceni.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime