Ta teden je bil še posebej uničujoč za igričarsko industrijo, saj vsak dan dobivamo novice o novih, masivnih odpuščanjih. Že v začetku tedna je odpuščanja najavil razvijalec Supermassive Games, nakar je samo dan za tem Sony odpustil 900 zaposlenih, na tem področju pa se mu je pridružil tudi razvijalec Deck Nine.
Ni še pretekel en dober dan in že imamo novico o novih izgubljenih službah, saj se je tudi založnik EA odločil znebiti odvečne delavne sile. Objavo je na EA-jevi strani objavil trenutni direktor Andrew Wilson in stvar na začetku niti ni videti negativno, saj se je Andrew razpisal o temu, kako dobro posluje EA in njegovi razvijalci in kako skrbijo za dobro delovno klimo.
Šele proti koncu klobasanja pridemo do jedra tele najave, saj se bo založnik znebil okoli 5 % vseh zaposlenih. EA se bo po novem osredotočil na svoje lastne licence in se bo odmaknil od dela na franšizah, ki niso njihove lastne. To pomeni, da so bili nekateri projekti, ki so bili že sredi nastajanja, ukinjeni, s tem pa je treba tudi malček sprazniti pisarne.
Andrew v najavi ni zapisal, koliko točno ljudi bo izgubilo službe, a pri zadnjem uradnem štetju je EA marca 2023 zaposloval okoli 13.400 glav, kar pomeni, da bo brez službe ostalo okoli 670 ljudi.
Oglasila se je tudi predsednica EA-ja, Laura Miele. Ta je v ločeni izjavi zapisala, da so pregledali trenutni katalog razvijalca Respawn Entertainment in spoznali so, da jih najbolj navdušujejo razvijalčeve lastne franšize in ločena serija iger Star Wars: Jedi. Vendar pa so se na tem mestu odločili, da se bo Respawn osredotočil na tiste igre za katere si lasti licenco, zaradi česar je bila preklicana še nenajavljena streljačina, ki se je odvijala znotraj vesolja Star Wars. Tretji del serije Jedi na tem mestu ni bil omenjen, a glede na zapisano se zdi, kot da EA sploh ne namerava več delati na Star Wars vsebini.
Laura se je dotaknila tudi znamke iger Battlefield. Novo poglavje te franšize lepo napreduje, za razliko od prejšnjega dela pa bo nova igra vsebovala tudi enoigralsko kampanjo na kateri je delal studio Ridgeline Games. Tega lahko zdaj označujemo v pretekliku, saj je studio zapustil vodilni mož Marcus Lehto, zato je EA razvoj enoigralske kampanje preselil v roke razvijalca Criterion, Ridgeline Games, ki se je rodil leta 2022, pa bo po samo dveh letih zaprl svoja vrata.