Sony odpustil 900 delavcev, razvijalec Deck Nine pa se je znebil skoraj četrtine zaposlenih

V igričarski industriji je trg dela postal že tako katastrofalen, da praktično ne mine niti en dan, da ne bi slišali o nekem razvijalcu ali založniku, ki bi levo in desno sekal delovno silo.

Po včerajšnji najavi razvijalca Supermassive Games, ki se je znebil 90 delavcev, je nato žalostno novico najavil tudi Sony, ki bo pošteno zarezal med svoje pisarne, saj bo službo zgubilo 900 ljudi, kar za podjetje predstavlja nekje 8 % vse delavne sile.

Najava je prišla preko uradnega bloga, besede pa je spisal Jim Ryan, trenutni šef znamke PlayStation, ki pa že čaka upokojitev. Razlog za odpuščanja je nenehno se spreminjajoča industrija videoiger zaradi katere se mora Sony prilagoditi na bodoče izzive. Ryan je zapisal, da je bila to ekstremno težka odločitev, a je bila nujna, odpuščanja pa bodo prizadela praktično vse igričarske oddelke, ki si jih lasti Sony.

Najslabše so jo odnesli delavci v Združenem kraljestvu, saj bo veja PlayStations Studios iz Londona v celoti zaprta, razvijalec Firesprite, ki je spočel VR igro Horizon Call of the Mountain, pa bo utrpel zmanjšano osebje. Spletna stran ADL poroča, da je nizozemski razvijalec Guerrilla Games odpustil nekje 10 % zaposlenih, tako da očitno pred izgubo službo niso varni niti tisti največji studii.

Ryanova poteza ima še posebej za Londončane grenak priokus, saj se je šef PlayStationa samo slab teden nazaj mudil znotraj njihovih pisarn, kjer je nasmejano poziral za sliko z zaposlenimi, ti pa očitno takrat sploh še niso vedeli, da bodo morali kmalu sprazniti svoje mize. A morda so temne oblake že slutili, ko je Sony napovedal, da letos ne bo izdal nobene večje lastnoročno spočete ekskluzive, zaradi česar pričakuje padec prodaje in dobička.

Na isti dan je slabe novice sporočil tudi razvijalec Deck Nine Games, ki bo odsekal 20 % zaposlenih, kar naj bi skupno zneslo okoli 30 ljudi. Izgovori so praktično identični Sonyjevim, le da je Deck Nine, znan po seriji iger Life is Strange, v preteklem letu že odpuščal: lanskega maja so ravno tako odpustili 30 delavcev, kar pomeni, da je ta že tako dosti majhen studio zdaj postal še bolj shujšan.

Težki časi so doleteli tudi indie vode. Razvijalec Die Gute Fabrik, ki je spočel igro Saltsea Chronicles, je na X-u sporočil žalostno novico, da se studio praktično zapira, saj so eno leto iskali finančno podporo za svoj naslednji projekt, a s o povsod naleteli na gluha ušesa, tako da jim ni ostalo drugega, kot pa da zaustavijo delo na trenutnem projektu, medtem ko bodo delavci poskušali najti službo nekje drugje.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime