Tomb Raider I-III Remastered je pogumen in dokaj nepričakovan projekt, ki v naprednejšo grafično preobleko preobrazi prve tri Tomb Raider igre in stvar je bila dokaj dobro sprejeta. Kritiki so ji podelili visoke ocene, paket pa se je tudi dobro prodal, saj so si špilavci očitno že dolgo želeli arheološke platformske avanture v 3D, kjer je bil poudarek preprosto na premagovanju raznih ovir in raziskovanju ostarelih templjev, zraven pa se ni bilo treba ukvarjati s preživetvenimi mehanikami, vmesne sekvence pa so bile rezervirane sam za začetek in konec igre.
Razvijalec Asypr je svoje delo dobro opravil. V bistvu ga je opravil še bolje kot pa se je sploh zavedal, saj so se kmalu po spletu razširile informacije, da je verzija igre znotraj trgovine Epic Games grafično bolj napredna kot pa na konzolah in je videti bolje celo od inačice na Steamu. Aspyr pred izidom ni nikjer napovedal, da si bo Epic Games lastil kakšno ekskluzivno verzijo igre, zato je bila ta grafična naprednost pravo nepričakovano presenečenje.
Razlike so bile prisotne v vseh treh igrah in so mestoma skoraj neopazne, včasih pa kar konkretne. Vegetacija je v Epic Games različici videti bolj napredno, voda bolj realistična in teksture so preprosto boljše. Nekatere stopnje vsebujejo celo fizične spremembe: luknja v stropu kakšne jame je večja, zaradi česar v okolico pride več svetlobe, pri nekaterih delih pa je preprosto prisotno več podrobnosti, kot je denimo dodatno kamenje ali pa so pečine znotraj puščavske stopnje manj oglate. Dodajte k temu še dejstvo, da je fotografski način deloval bolje in da je Lara v njem vsebovala več poz za slikanje in dobite nekakšno predelavo predelave, ki za isto ceno kot na Steamu preprosto ponuja boljšo izkušnjo.
Aspyr je vse te hvale opazil in spočel nepričakovano potezo. V izjavi za javnost so zapisali, da je bila na Epic Games naložena napačna verzija igre, ki ne predstavlja njihove vizije. To so zdaj umaknili in namesto nje je bila naložena inačica igre, ki je identična tisti iz Steama, to pa je seveda dokaj bizarna poteza.
Oh crap it's like Steam version now https://t.co/TpQMJ7V3Oi pic.twitter.com/HLC6iU21zo
— Small Medipack (@small_medipack) February 29, 2024
Morda je Asypr obljubil Nintendu, da bodo predelave videti identično na vseh platformah in so tekom razvoja vse te detajle umaknili iz končne verzije igre, saj Switch ni dohiteval tako olepšanih stopenj. Je pa Aspyr najavil, da za paket predelav nastaja prva posodobitev, ki bo izdana v naslednjih tednih in kdo ve, morda se takrat vse te olepšave zopet vrnejo.