Saga igre Star Citizen se nadaljuje in o neverjetno ambicioznem projektu razvijalca Cloud Imperium Games in njihovem vladarju Chrisu Robertsu zdaj pišemo že več kot desetletje. Projekt je namreč začel zbirati denarce za razvoj dolgih 12 let nazaj, od takrat pa se je stvar napihnila do neverjetnih proporcev, prestavitev izidov pa je bilo že toliko, da je nad njimi obupal tudi sam razvijalec, ki zdaj vsake toliko zgolj izda približen načrt razvoja, a niti ta ni vklesan v kamen.
Priliv denarja se medtem nadaljuje in prav neverjetno je, da Star Citizen po vsem tem času še vedno služi tako visoke dobičke, da bi jim zavidal tudi kakšen večji založnik. Ta gigantski projekt je pred kratkim presegel mejo 700 milijonov dolarjev podpore, kar je tako astronomski znesek, da ob njem zardijo tudi visokoproračunske igre večjih razvijalec. CD Projekt RED je denimo za izdelavo igre Cyberpunk 2077 zapravil 174 milijonov dolarjev, Rockstar pa je pri snovanju igre Red Dead Redemption 2 zapravil “samo” 170 milijonov dolarjev. Te številke seveda upoštevajo samo razvoj igre, medtem ko je marketing ločen in navadno zahteva še večji znesek: skupaj z oglaševanjem in popravki je Cyberpunk 2077 zase zahteval okoli 436 milijonov dolarjev.
Star Citizen je tako gigantski, da je samo v mesecu aprilu prinesel skoraj 5 milijonov dolarjev zaslužka in ob vsej tej poplavi denarja niti ni čudno, da se razvijalcu ne mudi preveč z razvojem, zato raje samo redno prireja nove različice alfa verzije igre in vsake toliko omogoči brezplačni preizkus.
Zaradi tega enormnega razvojnega cikla jih ni malo, ki so začeli igro obtoževati za nateg in v internetnih kotičkih je zavladala teorija, da razvoj igre v bistvu ne bo nikoli zares končan, saj je priliv denarja enostavno previsok in očitno neusahljiv. Chris Roberts sicer te obtožbe zanika in sredi marca je podelil vzpodbudne novice, saj je zapisal, da se razvoj igre dejansko približuje h koncu, saj so bile premagane največje tehnološke prepreke snovanja živečega vesolja. A žal datuma izida ob tem nismo dobili, zato privržencem ne ostane drugega kot pa čakanje in upanje, da morda kmalu dobimo vsaj enoigralsko kampanjo Squadron 42, ki je bila ravno tako najavljena že dolgo nazaj, a je vmes preskočila cel kup zakoličenih datumov izida.