Umetna inteligenca je čedalje bolj prisotna tudi v slovenskem medijskem prostoru in na to se bo preprosto treba navaditi, saj bo takšnih implementacij, skladno z razvojem te tehnologije, čedalje več. Pri nas so za stvar med prvimi poprijele večje trgovske verige: pisali smo že o Mercatorjevi A.I. voditeljici, ki poroča o vsakdanjih novičkah, zdaj pa je na sceno stopil tudi Spar, ki je spočel svoj prvi oglas in ta je bil v celoti plod domišljije umetnopametnih algoritmov.
Osebno sem sicer mnenja, da je za splošno rabo takšnih videoposnetkov umetne inteligence še vedno malce prezgodaj, saj ob malce bolj pozornem gledanju vsakemu hitro postane jasno, da se pred njimi ne odvija nekaj, kar je spočela človeška roka. A morda pri kratkih oglasih takšne stvari niti niso pomembne, saj vsebina reklame ne igra neke večje vloge in je pomembno zgolj to, da se na ekranih izriše promovirana znamka.
Tako je tudi pri Sparovem pionirskem umetnopametnem oglasu, ki sicer z naslovom “Tisti občutek svežine” obljublja promoviranje ženskih higienskih vložkov, a v bistvu je reklama namenjena svežemu sadju, ki naj bi bil v njihovih trgovinah tako slasten, kot da je ravno padel iz drevja. Moram reči, da je stvar videti dejansko impresivno in med oglasom nisem naletel na kakšne večje napake: nastopajoča dekla ima na rokah pravilno število prstov in morda edina napaka se pojavi pri prvi sekundi, kjer jabolka silijo iz polic, tablice izdelkov pa vsebujejo tipični nesmisel umetne inteligence, ki ji črke še vedno povzročajo veliko preglavic.
Oglas je spočelo slovensko podjetje Bright Visuals, ki je za snovanje oglasa uporabilo platforme Runway 3 in Dream Machine, ob to pa so dodali še platforme Mid Journey, Krea in Magnific. Reklama je torej nastala v celoti na podlagi tekstovnih ukazov, a še vedno je za to potrebno določeno znanje, da nato nastane končni izdelek, ki ni samo neka zmeda kadrov kot je tisti prvi obljubljeni umetnopametni celovečerec.