YouTube oziroma njegov lastnik Google, je začel načrtovati novo ero prikazovanja oglasov, ki je že zdaj razjezila uporabnike. YouTube nam čedalje bolj vsiljuje oglase, a to počne postopoma, saj ne želi sprožiti toliko srda, da bi dejansko začel izgubljati uporabnike: najprej so oglasi postali nepreskočljivi, nakar so ti postali daljši in smo jih dobili več zaporedoma, na koncu pa se je začela še bitka proti vtičnikom v brskalnikih, ki te oglase blokirajo. Vse te poteze želijo uporabnika prepričati, da YouTube ni več brezplačen in da se je treba za normalno izkušnjo naročiti na njihov servis Premium, ki mesečno stane 7,19 €.
I paused my video and this showed up
byu/Pale_Baker3255 inyoutube
Če vas ti ukrepi do sedaj niso prepričali na njihovo mesečno položnico, potem vas morda v to prepriča naslednji. YouTube je že dobro leto nazaj najavil, da razmišlja o novih možnostih prikazovanja oglasov in da vidi veliko potenciala v tistih trenutkih, ko je video začasno ustavljen. Tudi oglaševalci so bili nad idejo navdušeni in zdaj je ta video platforma začela takšne oglase objavljati tudi v praksi.
Adverts every time I pause?
byu/BritishEmmy inyoutube
Novost prihaja v valovih in glede na poročanja iz Reddita so prvo priložnost za nove oglase dobili Američani. Nekateri uporabniki so namreč opazili, da se jim ob začasno zaustavljenem posnetku na zaslonu izriše oglas, gledana vsebina pa se malce pomanjša, saj tako oglas postane bolj izpostavljen. Novega oglaševanja je deležen tako YouTube znotraj računalniškega brskalnika, kot tudi aplikacije, ki jo imamo nameščeno na telefonu oziroma televizorju. Med mojim testiranjem na takšne oglase sicer še nisem naletel, a lahko stavite, da se bo ta navada sčasoma preselila tudi iz ameriškega trga na evropska tla, čeprav bo v Evropski uniji Google najprej moral ugoditi vsem zakonodajam.