Mineva dobro leto od izida igre Lies of P in če bi zadevo ocenil danes, bi ji verjetno dodal še malce višjo oceno, saj na stvar kar ne morem pozabiti. Razvijalec Round8 Studios je namreč prvič preizkusil svoje talente v žanru “soulslike” in svojo nalogo so izpeljali nad vsemi pričakovanji: ne samo, da je tole najboljša soulslike izkušnja doslej, ampak so nekaterih pogledih presegli tudi razvijalca FromSoftware, ki je ta žanr tudi začel.
Lies of P ni bila samo cenjena med kritiki, ampak se je dobro odrezala tudi na blagajnah. Založnik Neowiz je brž po izidu napovedal delo na DLC-ju, nakar so napovedali tudi razvoj čisto pravega nadaljevanja. A na to bi znali še nekaj časa počakati, saj korejska spletna stran EBN poroča, da bo Round8 Studios najprej pomočil nogo v žanr preživetvenih grozljivk.
O tem projektu zaenkrat ni preveč znanega, je pa EBN zapisal, da bo ta igra izdelana znotraj pogona Unreal Engine 5. Zanimivo je dejstvo, da je Lies of P ravno tako tekel na Epicovi programerski storitvi, le da je studio igro ustvaril na pogonu Unreal Engine 4 in ena od največjih hvalnic tega naslova je bila tudi njegova naravnost neverjetna optimizacija, ki je dobro tekla že ob izidu in ni potrebovala dodatnega leta popravkov.
Žanr preživetvenih grozljivk je bil v zadnjih letih malce obujen preko franšize Resident Evil, dobili pa smo tudi predelavo igre Dead Space in The Callisto Protocol. Slednja naslova sta se prodala slabo, tako da je v tej kategoriji ostal samo še Resident Evil in temu bi čisto prav prišlo nekaj nove konkurence.
EBN še navaja, da bo prvi in verjetno tudi edini košček dodatne vsebine za Lies of P izšel kmalu in sicer se bo to zgodilo v prvi četrtini naslednjega leta. Založnik tega ni potrdil, je pa najavil uradno podporo igre na frišni konzoli PlayStation 5 Pro.