Sodobna generacija igralcev se verjetno niti ne zaveda, kako pomembno vlogo je v zgodovini igranja odigrala igra Medal of Honor: Allied Assault – ali pa sploh še nikoli ni slišala za franšizo Medal of Honor, ki nas je leta 2002 naravnost odpihnila s svojo izjemno predstavitvijo. To so bili časi, ko smo imeli še sveže v spominu film Reševanje vojaka Ryana, nato pa smo lahko v Allied Assault tudi sami podoživeli napeto izkrcanje v Normandiji, tokrat v interaktivni obliki. Ta pristop k enoigralskim in večigralskim streljačinam je leto pozneje prevzela igra Call of Duty, ki je sčasoma zrasla v svetovno znano franšizo, medtem ko je ime Medal of Honor počasi tonilo v pozabo.
A nekateri se tega legendarnega naslova še vedno radi spominjamo – med njimi je tudi YouTuber Jos van Laar, ki se je lotil ambicioznega projekta: eno izmed misij iz igre je prenesel v pogon Unreal Engine 5. Gre za misijo Scuttling the U-529, ki morda res ni bila tako kinematografska kot izkrcanje v Normandiji, a se nam je kljub temu močno vtisnila v spomin. Gre za prikrito operacijo, v kateri se izdajamo za nemškega vojaka, previdno krmarimo skozi bazo, kažemo osebne dokumente in se trudimo ostati neopaženi – vse dokler ne sabotiramo nemške podmornice.
Predelava v sodobnem grafičnem pogonu jasno pokaže, kako bi nova tehnologija lahko dvignila napetost misije na povsem novo raven. Bolj podrobne teksture, realistično osvetljevanje in napredne obrazne animacije likov, ki nas nagovarjajo, ustvarijo občutek, kot da smo res tam. Včasih je treba celo komu zagroziti – in ni si težko predstavljati, da bi marsikateri igralec z veseljem pozdravil uradno predelavo takšne igre.
Žal je Jos van Laar projekt ustvaril predvsem kot portfeljsko predstavitev za svoj življenjepis, zato igre ne namerava omogočiti javnosti za preigravanje.
Možnosti za uradno predelavo pa so prav tako izjemno majhne – založnik EA je sicer licenco kratko obudil leta 2020 z VR igro Above and Beyond, a odtlej svoje napore znova osredotoča predvsem na serijo Battlefield.