Veterani in novinci igre League of Legends se zagotovo strinjate v vsaj eni trditvi: na prijaznosti skupnosti bo treba še veliko narediti.
LoL in njegovo strupeno okolje v obliki drugih igralcev je znano po celi igričarski industriji in je zagotovo tudi razlog, da so nad tem naslovom, ki je danes bolj popularen kot kadarkoli prej, zapustilo ogromno novincev. Ti so zaradi svojega učenja in nepoznavanje sistemov igre zagotovo bili deležni grdih opazk in tisti, ki niso imeli trde kože, so jadrno stisnili Alt + F4 in igri pomahali v slovo.
A kakšen je točno delež nadlegovanja? Odgovora na to vprašanje zagotovo ne bo prinesel razvijalec Riot, zato se je uporabnik Reddita Clanaria spravil delati povsem svojo neodvisno raziskavo.
Sestavil je obsežno anketo, te pa se je udeležilo 3.784 igralcev. To je seveda premalo, da bi rezultate prilepili na celotno populacijo, saj League of Legends šteje več kot 10 milijonov igralcev, vseeno pa lahko dobimo kar nekaj zanimivih zaključkov.
Clanaria je zbrane informacije sestavila v mične infograme, ki si jih lahko ogledate na sledeči povezavi, za priročnost branja pa bomo tu objavili nekaj najbolj zanimivih podatkov.
Nepresenetljivo je največ igralcev moških – igralno populacijo izpolnjuje kar 87 % moškega spola, 71 % teh je samskih.
Glede na starost je večina med let 18 do 20, teh je 27 %, populacija pa začne padati po 30. letu, ki predstavlja samo 4 % anketirancev.
League of Legends ima ogromno nadlegovanja. Kar 98 % vprašanih je doživelo med igranjem neko vrsto nadlegovanja ali žaljenja, morda je pa še bolj osupljiv podatek, da jih je bilo 79 % žrtev nadlegovanja tudi, ko je bilo igre že konec. To je bilo spočeto v obliki žaljenja ali preklinjanja, 34 % moških in 30 % žensk pa je konstantno dobivalo prošnja za prijateljstva. Kar 32 % igralk je bilo tudi žrtev seksualnega nadlegovanja.
Igralci z daleč najbolj strupenimi jeziki so igrali Assassins klaso, na drugem mestu pa so se znašli Skirmisherji. Med najbolj pogostimi oblikami nadlegovanja je bilo neprestano pinganje, žaljenje soigralcev ali nasprotnika ter zavrnitev predaje ob glasovanju.
Zanimivo je tudi, da je kar 92 % igralcev zapravilo denar na mikrotransakcijah, 32 % pa je kupilo tudi fizično robo, kjer so najbolj popularne figurice ali pa oblačila.
Mimogrede, na prikazni sliki je streamer Tyler1, to pa zato, ker ob Googlanju niza besed “Toxic LoL streamer” dobimo skoraj samo njegove rezultate.