Domov Oznake Pregledi

Oznaka: pregledi

7 Days to Die – Predogled | Žlahtna možganovina

0
Ko je pred štirimi leti v zgodnji dostop prišla kombinacija iger Minecraft in DayZ, nihče ni pričakoval, da bo pričela trend, ki se bo nadaljeval vse do današnjega dne. 7 Days to Die je bila namreč ena znanih preživetvenih simulacij na ta način in po več kot dveh milijonih prodanih izvodih je še vedno na samem vrhu največjih zgodb o uspehu.

Will to Live Online – Predogled igre

0
Proč od tu, zalezovalec! Prišel si v mesto, polno ruskih srboritnežev, vodke, sestradanih psov ter orjaških podgan. Morda tu in tam najdeš še kakšnega mutanta ali dva, v koliko uspeš biti dovolj trezen za odhod iz razrušenega stanovanjskega kompleksa. A to še ne pomeni, da boš dovolj trezen, da se boš spomnil cev dvocevke obrniti proč od sebe pred pritiskom na sprožilec.

Pregled – Burnout Paradise Remastered (PS4)

0
Večina besed, ki jih je bilo izrečenih o Burnout Paradise v 2008, še vedno drži. Remastered prinese le grafične izboljšave, a to je dovolj, da ostane relevantna v današnjem času.

Football Manager 2018 – Recenzija igre

0
Prišla je nova jesen in s tem ponovno čas za obisk virtualnih zelenic in sveta najbolj popularnega športa v Evropi. Simulacije so žanr, ki se navadno težko prebije na širši trg. Glede na to, da gre za vsakoletno izdajo, bo verjetno najpogosteje postavljeno vprašanje, kaj se je izboljšalo napram lanske verzije. Veliko športnih iger se namreč odloča za bolj kot ne identičen pristop z posodobljenimi ekipami in par majhnimi izboljšavami, da bi nekako opravičile nakup, tako da gre skoraj za neke vrste vsakoletni DLC stalno izboljšujoče se igre.

Sonic Forces – Recenzija igre

0
Minilo je šest let od zadnje resnično dobro sprejete Sonic igre in počasi je že čas za nov uspeh, ki ga modri ježevec zadnje desetletje doseže bolj poredko. Zgodilo se je nemogoče. Igličar je bil poražen in doktor Jajčnik je s pomočjo virtualne resničnosti in novega kolega, Neskončnega, končno prišel korak bližje svojim mokrim sanjam in zavzel celotnen svet.

Escape from Tarkov – Predogled

0
Post-apokaliptična Rusija nam je burkala možgane že vse od S.T.A.L.K.E.R in Metro  serije, a kljub molitvam marsikoga ju nikoli nismo mogli obiskati v večigralskem načinu. Escape from Tarkov si nadene hlače zalezovalcev ter vstopi v ravno semkaj, svet večigralskih streljačin, medtem pa si še vedno poslužuje tudi dobrih starih trenutkov prej omenjene serije, ko z zadnjim magazinom v zvestem AK-ju čepiš v kritju ter izrekaš molitve, medtem, ko razcapani, od vodke opiti izmečki okoli trosijo svinec in ob tem veselo vzklikajo "A nu chiki-briki i v damki!"

28 Waves Later – Recenzija igre

0
Opozorilo! Če slučajno naletite na kopijo te igre, tudi če vam jo v temni ulici neznanec zastonj tiši pod nos, se takoj obrnite stran in naredite vsaj deset korakov. Verjemite mi, še hvaležni mi boste za te besede.

Bannerman – Recenzija igre

0
V zadnjem času veliko iger skuša doseči uspeh med ljubitelji brutalno težkih iger – Cuphead, Dark Souls 3 in Bloodborne so le nekateri izmed bolj znanih primerkov. Bannerman skuša storiti podobno, a se tega loti na dramatičen način in iz stranskega pogleda. V srednjeveškem svetu, raztrganem od vojn in lakote, najde svoje mesto, kjer te postavi v opanke enega izmed soldatov tega obdobja.

Darkwood – Recenzija igre

0
Darkwood je preživetvena grozljivka, postavljena v neskončen, temačen gozd, poln srhljivih grozot. V njem se namreč namesto srnic in zajčkov nahaja polna malha mutantnih stvorov in divjakov, željnih svežega, sočnega mesa.

Pregled: Total War: Warhammer 2

0
Luč sveta je ogledal Warhammer 2: Total War. Tematika in postavitev se je premaknila izven Starega Sveta v Nov Svet, kar je s sabo prineslo štiri nove rase, nov zemljevid ter nove izzive. Tokrat se vse vrti okoli Vrtinca in ras, ki se borijo za njegov nadzor. Kdor ga ima pod nadzorom, namreč, nadzoruje svet in vsekakor se nihče ne bi odrekel temu nazivu, pa najsi bo uporabljen za doprinos reda, kaosa ali nabijanja lastnega ega.

Pregled: Agents of Mayhem

0
Agents of Mayhem je rezultat iste razvojne ekipe, ki nam je med drugim prinesla Saint's Row franšizo, kar je še kako vidno. Čeprav sta si igri v mnogih pogledih različni, imata isti over-the-top stil, absurdna orožja, ne manjka pa niti toliko eksplozij, da bi se še Michael Bay podelal v hlače.

Pregled: Perception

0
Perception poosebi enega največjih strahov človeštva, to je slepota. Čeprav dejanska slepota ni niti približno podobna eholokaciji, ob kateri pomislimo na netopirje in delfine, jo naš lik obvlada v nulo. Sicer ja, to sposobnost si lahko priučijo tudi ljudje, ampak tu gre bolj za izjeme kot splošno prakso in kljub napredku v medicini za širšo javnost ta sposobnost še vedno ni na vidiku.

Pregled: Everspace

0
Razvojna ekipa: ROCKFISH Games (Nemčija) Založnik: ROCKFISH Games Spletna stran: https://everspace-game.com/ Steam: http://store.steampowered.com/app/396750/EVERSPACE/ Operacijski sistemi: Windows 7+, Mac OS Datum izida: 26. 5. 2017 Cena: 27.99 € Zvrst: Vesoljska streljačina Zgodnji dostop, kot se šika Ko sem pred kakšnim letom prvič igral Everspace, je...

Video predogled: Fortnite

0
Preizkusili smo Fortnite, večigralsko streljačino, kjer bazo branite pred valovi hodečih trupel in drugih pošasti megle. V razvoju je že par let in kljub temu, da je še vedno v razvoju, je na voljo za nakup širšim množicam – seveda, za pravo ceno.

Pregled: Rising Storm 2: Vietnam

0
Takoj, ko pokukam izza kupa škatel, mimo moje glave prileti rafal. Hitro sklonim glavo, saj bi jo še rad kakšen dan obdržal na ramenih. "Prekleti vinki, vsi grmi so jih polni. Nič, potrebni bodo drastični ukrepi.

Pregled – Tekken 7 (PS4)

0
Bandai Namco si je vzel čas z že sedmo pretepaščino v seriji, kar je zelo dobra ideja, sploh glede na to, kakšen katastrofalen izid je imel Street Fighter V, ki si nikoli ni povsem opomogel. Glede na to, da gre za velikega konkurenta, je tako Tekken dobil priložnost, da si pridobi prednost in po videnem mu je to še kako uspelo.

Pregled: Inner Chains

0
Verjetno nas je večina že videla napovednik za Agony, eno najbolj krvavih, ogabnih in brutalnih prihajajočih iger. Ravno nanjo sem pomislil, ko sem videl prvi napovednik za Inner Chains in moja pričakovanja so bila ob izidu precej visoka. Ampak že hitro sem opazil eno veliko napako, ki se je po mojem mnenju prikradla v uraden opis. Čeprav si razvijalci trdijo, da gre za srhljivo streljačino, je to laž. Zakaj? Ker sem jo preigral in našel niti enega trenutka, ki bi me vrgel s stola, povzročil neprespane noči ali enostavno povišal srčni utrip.