LawBreakers postaja brezplačen, do zaprtja serverjev

LawBreakers postaja brezplačen, do zaprtja serverjev

Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

  Demon’s Souls lahko zdaj na PC-ju igrate v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

  Netflix dela na He-Man animirani seriji

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

Spisal

Davorin
Čeprav ima več kot spodobno igričarsko kilometrino, mu dedek Borise vsake toliko podeli anekdoto iz dobrih starih časov Gothic franšize. Kontakt: [email protected]

Deli

Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

  Verizon prodal Tumblr lastniku platforme WordPress

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

  Frostpunk bo izšel za konzole 11. oktobra

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

  Verizon prodal Tumblr lastniku platforme WordPress

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

Čeprav na prvi pogled izgleda, da je potop v “free to play” poslednji poizkus ali zadnja priložnost za LawBreakers, temu ni tako. Z 14.9 se serverji namreč dokončno zapirajo, založnik Nexon America pa zgodbe ne namerava nadaljevati.

“Naši serverji bodo ostali odprti do sredine septembra, igralcem pa omogočeno igranje brezplačne različice na Steam platformi. Vračil denarja ne sprejemamo, kar je tudi razlog, da so vse transakcije znotraj igre, ukinjene.”

S tem je ugasnilo še zadnje upanje, ki so ga vsi dosedanji igralci gojili do njenega preživetja. Čeprav je bila njihova baza majhna, so vse do zadnjega fanatično stali ob igri in ji držali oporo.

Kaj pa je šlo tako hudo narobe, da se je igra znašla na robu prepada, v katerem bo kmalu končala svojo kratkoživo življenje? Žal mi je razvijalcev pri Boss Key Productions. Čeprav LawBreakers naj ne bi bila igra, ki so jo želeli narediti, se je izkazala kot spodobna junaška arenska streljačina, ki pa ji nikoli ni uspelo navdušiti dovolj širokega občinstva. Ampak, ko se ozrem nazaj, se vprašam ali je to sploh presenetljivo?

Preprosto je bila na trg lansirana ob napačnem trenutku, moment, ko se je trend začel obračati k bolj počasnim in “preprostim” igram. Napačen trenutek za hibrida med Quake in Tribes.

Z zaprtjem studia je v javnost pricurljalo več novic. Veliko težav naj bi imeli s financiranjem, saj nikakor niso uspeli pridobiti založnika, po debaklu z LawBreakers. V obupu so popolnoma vsa sredstva namenili izgradnji “naslednjega hita”, battle royale igri Radical Heights, ki pa je bila preprosto preveč nedodelana, da bi v zgodnjem dostopu pridobila dovolj široko publiko.

V podobni situaciji so se pred leti znašli tudi Digital Extremes, bolj znani kot avtorji Warframe. Edina razlika je v tem, da so kljub manjku vsebine uspeli pridobiti nišno publiko in posledično možnost nadalnje rasti.

  Netflix dela na He-Man animirani seriji

Povezava do:

LawBreakers
Radical Heights

Spisal

Davorin
Čeprav ima več kot spodobno igričarsko kilometrino, mu dedek Borise vsake toliko podeli anekdoto iz dobrih starih časov Gothic franšize. Kontakt: [email protected]

Deli

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.