Spletna stran Kotaku se je poglobila v stanje razvijalca Blizzard, za katerega vsak igričar in njegova stara mama vesta, da ga je pošteno kiksnil ob napovedi mobilnega odvrtka Diablo Immortal.

Članek je zelo zanimiv in čeprav so viri nepotrjeni, narišejo lepo risbo razvoja četrtega Hudičevca. Ta naj bi se nekdaj kodno imenoval Hades, njegov razvoj pa se je začel po preklicani drugi ekspanziji za Diablo 3. Špil je bil povsem drugačen od svojih predhodnikov saj se je kamera preselila na junakov hrbet, noro klanje iz predhodnikov pa naj bi zamenjal metodični bojni sistem, ki je precej spominjal na Dark Souls. Ekipa je na Hades projektu delala od leta 2014 do 2016 a kljub vsemu trudu, špil preprosto ni bil dovolj kvaliteten zato je bil preklican.

Blizzard se je nato spravil delati DLC Rise of the Necromancer za Diablo 3, medtem ko je delo na igri Diablo 4 zopet steklo in tako trenutni projekt v razvoju nosi kodno ime Fenris. Ta bo vizualno spominjal na prva dva dela, kar zna razveseliti vse oboževalce, ki se jim je tretji del zdel preveč risankast. Takole je povedal anonimni zaposleni:

“Obstaja veliko ljudi, ki se jim je zdelo, da je Diablo 3 izgubil tisto kar je iz Diabla naredilo dejansko Diablo, še posebej glede na umetnostni stil ter grafične učinke urokov. Tokrat želijo narediti Fenris bolj nagnusen in temen ter se znebiti vsega, kar je izgledalo risankasto v Diablo 3.”

Članek  se dotakne tudi samega vzdušja v Blizzardovih pisarnah. Kakor pravijo zaposleni, se čuti veliko večje nagibanje finančnim aspektom razvoja igre kot kadarkoli prej. Čeprav sta Activision ter Blizzard dolgo časa obstajali kot ločeni entiteti, se očitno temu približuje konec, saj Activision dobiva čedalje večjo vlogo pri vodenju Blizzarda. Namreč marca 2018 je Blizzardov finančni direktor postala Amrita Ahuja, ki je prišla ravno iz vrst Activisiona. Urno je začela sekati pri “zapravljanju”, morda pa je tudi ena glavnih, ki želi Blizzardove igre spraviti na mobilni trg. Nekoliko nepričakovan je bil tudi odhod soustanovitelja Blizzarda, Mike Morhaima, ki je kljub lepim poslovilnim besedam, nekoliko urno zapustil svoj studio.

Diablo 4 je tako še precej dolgo stran in zaenkrat verjetno obstaja samo v prototipni fazi, zato njegov izostanek iz letošnjega Blizzcona niti ne preseneča. A vseeno je zaskrbljujoče, kakšna bo njegova končna oblika in koliko monetizacije zna Activision vpeljati v vsak aspekt igralne izkušnje.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime