• Novice
  • Tech
  • Gaming
  • TOP
  • Novice
  • Tech
  • Gaming
  • TOP

Nekdo je vdrl v tiskalnike in vzpodbujal uporabnike k naročanju na kanal PewDiePie

Nekdo je vdrl v tiskalnike in vzpodbujal uporabnike k naročanju na kanal PewDiePie

Pisali smo že o bitki za prestol najbolj naročenega YouTuberja, ki trenutno bije med švedsko zvezdo PewDiePie ter indijskim kanalom T-Series.

Felix “PewDiePie” Kjellberg ima precej lojalno bazo naročnikov, katera je pripravljena za njega storiti marsikaj. Šved je trenutno bitko izkoristil v svoj prid saj se lahko na ta način tudi malce pozabava s svojimi naročniki. Tako jih pri videoposnetkih prosi, naj poskušajo prepričati svoje prijatelje, da se naročijo na njegov kanal. In publika se je na prošnje tudi odzvala.

Nekateri so začeli po mestih limati plakate, medtem ko so se nekateri napotili v bližnji diskač ter začeli vrteti njegov “diss” T-Series komad Bitch Lasagna.

En tip je celo pokupil vse reklamne oglase na radiu ter vse reklamne panoje v svojem mestu, samo za podporo svojega omiljenega YouTuberja.

Sedaj pa se je nekdo poslužil tudi malce moralnega spornega pristopa, kjer je vdrl v tiskalnike in na njih stiskal sporočilo, ki naj bi vzpodbudilo ljudi k naročanju na PewDiePie kanal:

“PewDiePie, trenutno najbolj naročen kanal na YouTubu, zna kmalu izgubiti svoje prvo mesto saj mu grozi indijsko podjetje T-Series, katero samo nalaga Bollywood napovednike ter pesmi.”

Nato sledijo navodila, kjer uporabnike vzpodbuja naročanju na PewDiePie kanal in k odnaročitvi od T-Series kanala. “Pismo” na koncu zaključi vsem dobro znani “brofist”.

Na Twitterju je kar nekaj uporabnikov objavilo stiskana sporočila in kakor izgleda, zaenkrat ni nihče preveč jezen, ampak kvečjemu samo presenečen.

Za “napad” je prevzel odgovornost “TheHackerGiraffe”, ki pravi, da je s tem želel ljudi opozoriti na nezaščitenost tiskalnikov. Kakor pravi je uporabil orodje PRET, ki izkoristi ranljivost odprtih vrat na tiskalnikih. Na idejo je naletel med pregledovanjem strani Shodan.io, kjer je cel spisek internetno povezanih tiskalnikov. Na voljo za napad je imel kar 800.000 naprav a jih je izbral samo 50.000.

Vse to je pripomoglo, da PewDiePie še vedno drži prednost pred Indijci dolgo po tem, ko so mu nekateri povedali padec na srebrno medaljo. Bitko v živo lahko spremljate na sledeči povezavi.

Pisali smo že o bitki za prestol najbolj naročenega YouTuberja, ki trenutno bije med švedsko zvezdo PewDiePie ter indijskim kanalom T-Series.

Felix “PewDiePie” Kjellberg ima precej lojalno bazo naročnikov, katera je pripravljena za njega storiti marsikaj. Šved je trenutno bitko izkoristil v svoj prid saj se lahko na ta način tudi malce pozabava s svojimi naročniki. Tako jih pri videoposnetkih prosi, naj poskušajo prepričati svoje prijatelje, da se naročijo na njegov kanal. In publika se je na prošnje tudi odzvala.

Nekateri so začeli po mestih limati plakate, medtem ko so se nekateri napotili v bližnji diskač ter začeli vrteti njegov “diss” T-Series komad Bitch Lasagna.

En tip je celo pokupil vse reklamne oglase na radiu ter vse reklamne panoje v svojem mestu, samo za podporo svojega omiljenega YouTuberja.

Sedaj pa se je nekdo poslužil tudi malce moralnega spornega pristopa, kjer je vdrl v tiskalnike in na njih stiskal sporočilo, ki naj bi vzpodbudilo ljudi k naročanju na PewDiePie kanal:

“PewDiePie, trenutno najbolj naročen kanal na YouTubu, zna kmalu izgubiti svoje prvo mesto saj mu grozi indijsko podjetje T-Series, katero samo nalaga Bollywood napovednike ter pesmi.”

Nato sledijo navodila, kjer uporabnike vzpodbuja naročanju na PewDiePie kanal in k odnaročitvi od T-Series kanala. “Pismo” na koncu zaključi vsem dobro znani “brofist”.

Na Twitterju je kar nekaj uporabnikov objavilo stiskana sporočila in kakor izgleda, zaenkrat ni nihče preveč jezen, ampak kvečjemu samo presenečen.

Za “napad” je prevzel odgovornost “TheHackerGiraffe”, ki pravi, da je s tem želel ljudi opozoriti na nezaščitenost tiskalnikov. Kakor pravi je uporabil orodje PRET, ki izkoristi ranljivost odprtih vrat na tiskalnikih. Na idejo je naletel med pregledovanjem strani Shodan.io, kjer je cel spisek internetno povezanih tiskalnikov. Na voljo za napad je imel kar 800.000 naprav a jih je izbral samo 50.000.

Vse to je pripomoglo, da PewDiePie še vedno drži prednost pred Indijci dolgo po tem, ko so mu nekateri povedali padec na srebrno medaljo. Bitko v živo lahko spremljate na sledeči povezavi.

Pisali smo že o bitki za prestol najbolj naročenega YouTuberja, ki trenutno bije med švedsko zvezdo PewDiePie ter indijskim kanalom T-Series.

Felix “PewDiePie” Kjellberg ima precej lojalno bazo naročnikov, katera je pripravljena za njega storiti marsikaj. Šved je trenutno bitko izkoristil v svoj prid saj se lahko na ta način tudi malce pozabava s svojimi naročniki. Tako jih pri videoposnetkih prosi, naj poskušajo prepričati svoje prijatelje, da se naročijo na njegov kanal. In publika se je na prošnje tudi odzvala.

Nekateri so začeli po mestih limati plakate, medtem ko so se nekateri napotili v bližnji diskač ter začeli vrteti njegov “diss” T-Series komad Bitch Lasagna.

En tip je celo pokupil vse reklamne oglase na radiu ter vse reklamne panoje v svojem mestu, samo za podporo svojega omiljenega YouTuberja.

Sedaj pa se je nekdo poslužil tudi malce moralnega spornega pristopa, kjer je vdrl v tiskalnike in na njih stiskal sporočilo, ki naj bi vzpodbudilo ljudi k naročanju na PewDiePie kanal:

“PewDiePie, trenutno najbolj naročen kanal na YouTubu, zna kmalu izgubiti svoje prvo mesto saj mu grozi indijsko podjetje T-Series, katero samo nalaga Bollywood napovednike ter pesmi.”

Nato sledijo navodila, kjer uporabnike vzpodbuja naročanju na PewDiePie kanal in k odnaročitvi od T-Series kanala. “Pismo” na koncu zaključi vsem dobro znani “brofist”.

Na Twitterju je kar nekaj uporabnikov objavilo stiskana sporočila in kakor izgleda, zaenkrat ni nihče preveč jezen, ampak kvečjemu samo presenečen.

Za “napad” je prevzel odgovornost “TheHackerGiraffe”, ki pravi, da je s tem želel ljudi opozoriti na nezaščitenost tiskalnikov. Kakor pravi je uporabil orodje PRET, ki izkoristi ranljivost odprtih vrat na tiskalnikih. Na idejo je naletel med pregledovanjem strani Shodan.io, kjer je cel spisek internetno povezanih tiskalnikov. Na voljo za napad je imel kar 800.000 naprav a jih je izbral samo 50.000.

Vse to je pripomoglo, da PewDiePie še vedno drži prednost pred Indijci dolgo po tem, ko so mu nekateri povedali padec na srebrno medaljo. Bitko v živo lahko spremljate na sledeči povezavi.

Pisali smo že o bitki za prestol najbolj naročenega YouTuberja, ki trenutno bije med švedsko zvezdo PewDiePie ter indijskim kanalom T-Series.

Felix “PewDiePie” Kjellberg ima precej lojalno bazo naročnikov, katera je pripravljena za njega storiti marsikaj. Šved je trenutno bitko izkoristil v svoj prid saj se lahko na ta način tudi malce pozabava s svojimi naročniki. Tako jih pri videoposnetkih prosi, naj poskušajo prepričati svoje prijatelje, da se naročijo na njegov kanal. In publika se je na prošnje tudi odzvala.

Nekateri so začeli po mestih limati plakate, medtem ko so se nekateri napotili v bližnji diskač ter začeli vrteti njegov “diss” T-Series komad Bitch Lasagna.

En tip je celo pokupil vse reklamne oglase na radiu ter vse reklamne panoje v svojem mestu, samo za podporo svojega omiljenega YouTuberja.

Sedaj pa se je nekdo poslužil tudi malce moralnega spornega pristopa, kjer je vdrl v tiskalnike in na njih stiskal sporočilo, ki naj bi vzpodbudilo ljudi k naročanju na PewDiePie kanal:

“PewDiePie, trenutno najbolj naročen kanal na YouTubu, zna kmalu izgubiti svoje prvo mesto saj mu grozi indijsko podjetje T-Series, katero samo nalaga Bollywood napovednike ter pesmi.”

Nato sledijo navodila, kjer uporabnike vzpodbuja naročanju na PewDiePie kanal in k odnaročitvi od T-Series kanala. “Pismo” na koncu zaključi vsem dobro znani “brofist”.

Na Twitterju je kar nekaj uporabnikov objavilo stiskana sporočila in kakor izgleda, zaenkrat ni nihče preveč jezen, ampak kvečjemu samo presenečen.

Za “napad” je prevzel odgovornost “TheHackerGiraffe”, ki pravi, da je s tem želel ljudi opozoriti na nezaščitenost tiskalnikov. Kakor pravi je uporabil orodje PRET, ki izkoristi ranljivost odprtih vrat na tiskalnikih. Na idejo je naletel med pregledovanjem strani Shodan.io, kjer je cel spisek internetno povezanih tiskalnikov. Na voljo za napad je imel kar 800.000 naprav a jih je izbral samo 50.000.

Vse to je pripomoglo, da PewDiePie še vedno drži prednost pred Indijci dolgo po tem, ko so mu nekateri povedali padec na srebrno medaljo. Bitko v živo lahko spremljate na sledeči povezavi.

Pisali smo že o bitki za prestol najbolj naročenega YouTuberja, ki trenutno bije med švedsko zvezdo PewDiePie ter indijskim kanalom T-Series.

Felix “PewDiePie” Kjellberg ima precej lojalno bazo naročnikov, katera je pripravljena za njega storiti marsikaj. Šved je trenutno bitko izkoristil v svoj prid saj se lahko na ta način tudi malce pozabava s svojimi naročniki. Tako jih pri videoposnetkih prosi, naj poskušajo prepričati svoje prijatelje, da se naročijo na njegov kanal. In publika se je na prošnje tudi odzvala.

Nekateri so začeli po mestih limati plakate, medtem ko so se nekateri napotili v bližnji diskač ter začeli vrteti njegov “diss” T-Series komad Bitch Lasagna.

En tip je celo pokupil vse reklamne oglase na radiu ter vse reklamne panoje v svojem mestu, samo za podporo svojega omiljenega YouTuberja.

Sedaj pa se je nekdo poslužil tudi malce moralnega spornega pristopa, kjer je vdrl v tiskalnike in na njih stiskal sporočilo, ki naj bi vzpodbudilo ljudi k naročanju na PewDiePie kanal:

“PewDiePie, trenutno najbolj naročen kanal na YouTubu, zna kmalu izgubiti svoje prvo mesto saj mu grozi indijsko podjetje T-Series, katero samo nalaga Bollywood napovednike ter pesmi.”

Nato sledijo navodila, kjer uporabnike vzpodbuja naročanju na PewDiePie kanal in k odnaročitvi od T-Series kanala. “Pismo” na koncu zaključi vsem dobro znani “brofist”.

Na Twitterju je kar nekaj uporabnikov objavilo stiskana sporočila in kakor izgleda, zaenkrat ni nihče preveč jezen, ampak kvečjemu samo presenečen.

Za “napad” je prevzel odgovornost “TheHackerGiraffe”, ki pravi, da je s tem želel ljudi opozoriti na nezaščitenost tiskalnikov. Kakor pravi je uporabil orodje PRET, ki izkoristi ranljivost odprtih vrat na tiskalnikih. Na idejo je naletel med pregledovanjem strani Shodan.io, kjer je cel spisek internetno povezanih tiskalnikov. Na voljo za napad je imel kar 800.000 naprav a jih je izbral samo 50.000.

Vse to je pripomoglo, da PewDiePie še vedno drži prednost pred Indijci dolgo po tem, ko so mu nekateri povedali padec na srebrno medaljo. Bitko v živo lahko spremljate na sledeči povezavi.

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.