Dandanes so se tudi ljudje na Balkanu pričeli zavedati, da zna biti zaposlitev v igričarski zaposlitvi neka zanimivega in omogoča, da ustvarjalci uporabijo svojo domišljijo in tehnično znanje na najrazličnejše načine.
Na Hrvaškem je na igričarski sceni že dolgo prisoten ustvarjalec Croteam, ki je preko iger Serious Sam ter Talos Principle prišel do svetovne slave in tudi v Sloveniji so se začele stvari premikati na bolje. Na Steamu je izpod naših rok nedavno tega izšla igra Mordhau, aktivna pa je tudi indie scena, kot to nakazuje slovenska igra Courier of the Crypts.
Hrvaška se je odločila storiti korak dlje in maja je njihovo Ministrstvo za izobraževanje odobrilo eksperimentalni novi program, ki je sedaj postal realnost.
Tako bo njihovo šolsko leto 2019/2020 ponujalo vpis v povsem nov, štiriletni program z nazivom “Tehnik za razvoj videoiger”.
Program je eden od zadanih ciljev inkubatorja PISMO, za katerim stojita Sisaško-moslavška županija ter razvojna agencija Simora, skupaj pa želita spremeniti Sisak v središče igričarske industrije Hrvaške.
Srednja šola v Sisku bo tako postala prva takšna šola, ki bo omogočala program, ki se specifično navezuje na izdelovanje iger. Učence pozivajo na vpis na njihovo unikatno izobraževanje, saj bodo tako našli nadpovprečno dobro plačo v industriji, ki ima na svetu najhitrejšo rast.
Pametna poteza Hrvaške. Upam da bodo tudi pri nas začeli s programi na šolah / univerzah, direktno usmerjenim v razvoj videoiger. Ta gospodarska panoga je ogromna in raste z leta v leto. Potenciala je neskončno PC/Konzole/Telefoni/Smart TV/Navidezna resničnost (VR). Tržišče je praktično cel svet in dodana vrednost na produkt je lahko velika, kar našemu gospodarstvu po večini manjka.