• Novice
  • Tech
  • Esports HUB
  • TOP
  • Novice
  • Tech
  • Esports HUB
  • TOP

Nova razširitev za Fallout 76 bo namenjena pristašem enoigralske izkušnje

Nova razširitev za Fallout 76 bo namenjena pristašem enoigralske izkušnje

Fallout 76 se je v zgodovino vsekakor zapisal na poseben način. Igrin sloves gre predvsem na račun vseh težav, ki jih je bil naslov deležen ob splovitvi, medtem ko je bila sama kakovost igralne izkušnje močno vprašljiva.

Na letošnjem dogodku E3 je Bethesda razodela novo posodobitev The Wastelanders, ki bo v igro prinesla precej novih stvari. Med njimi najdemo NPC-je ter dejanske dialoge, ki bodo poskrbeli za precej bolj živ in zanimiv svet.

V nedavnem intervjuju je direktor razvojne ekipe Chris Mayer razodel nekaj novih podrobnosti.

“Ne smem iti v podrobnosti, lahko pa povem, da bodo stvari prilagojene vsakemu igralcu posebej. Če se boste nahajali v skupini z drugimi in se boste pogovarjali z NPC-jem, vaše odločitve pri razreševanju naloge ne bodo skupinske ampak bodo individualne. Tako pri odločitvah ne bo glasovanja ali česa podobnega.”

Dotaknil se je tudi dialogov, ki bodo spominjali na prejšnje Fallout igre. Nekatere vrstice bodo na voljo samo, če bomo imeli dovolj razvite določene lastnosti lika. Karizma in percepcija bosta igrali vidno vlogo pri dialogih in bosta celo poskrbeli za drugačen razplet nekaterih situacij.

Sliši se zanimivo, a vprašanje ostaja, če je to dovolj, da v objem Fallouta 76 zopet prikličejo vse razočarane igralce, ki so igro po katastrofalnemu izidu urno zapustili. The Wastelanders še nima datuma izida, zaenkrat je napovedana samo jesen letošnjega leta.

Fallout 76 se je v zgodovino vsekakor zapisal na poseben način. Igrin sloves gre predvsem na račun vseh težav, ki jih je bil naslov deležen ob splovitvi, medtem ko je bila sama kakovost igralne izkušnje močno vprašljiva.

Na letošnjem dogodku E3 je Bethesda razodela novo posodobitev The Wastelanders, ki bo v igro prinesla precej novih stvari. Med njimi najdemo NPC-je ter dejanske dialoge, ki bodo poskrbeli za precej bolj živ in zanimiv svet.

V nedavnem intervjuju je direktor razvojne ekipe Chris Mayer razodel nekaj novih podrobnosti.

“Ne smem iti v podrobnosti, lahko pa povem, da bodo stvari prilagojene vsakemu igralcu posebej. Če se boste nahajali v skupini z drugimi in se boste pogovarjali z NPC-jem, vaše odločitve pri razreševanju naloge ne bodo skupinske ampak bodo individualne. Tako pri odločitvah ne bo glasovanja ali česa podobnega.”

Dotaknil se je tudi dialogov, ki bodo spominjali na prejšnje Fallout igre. Nekatere vrstice bodo na voljo samo, če bomo imeli dovolj razvite določene lastnosti lika. Karizma in percepcija bosta igrali vidno vlogo pri dialogih in bosta celo poskrbeli za drugačen razplet nekaterih situacij.

Sliši se zanimivo, a vprašanje ostaja, če je to dovolj, da v objem Fallouta 76 zopet prikličejo vse razočarane igralce, ki so igro po katastrofalnemu izidu urno zapustili. The Wastelanders še nima datuma izida, zaenkrat je napovedana samo jesen letošnjega leta.

  Age of Empires še vedno mesečno nabere preko milijon igralcev

Fallout 76 se je v zgodovino vsekakor zapisal na poseben način. Igrin sloves gre predvsem na račun vseh težav, ki jih je bil naslov deležen ob splovitvi, medtem ko je bila sama kakovost igralne izkušnje močno vprašljiva.

Na letošnjem dogodku E3 je Bethesda razodela novo posodobitev The Wastelanders, ki bo v igro prinesla precej novih stvari. Med njimi najdemo NPC-je ter dejanske dialoge, ki bodo poskrbeli za precej bolj živ in zanimiv svet.

V nedavnem intervjuju je direktor razvojne ekipe Chris Mayer razodel nekaj novih podrobnosti.

“Ne smem iti v podrobnosti, lahko pa povem, da bodo stvari prilagojene vsakemu igralcu posebej. Če se boste nahajali v skupini z drugimi in se boste pogovarjali z NPC-jem, vaše odločitve pri razreševanju naloge ne bodo skupinske ampak bodo individualne. Tako pri odločitvah ne bo glasovanja ali česa podobnega.”

Dotaknil se je tudi dialogov, ki bodo spominjali na prejšnje Fallout igre. Nekatere vrstice bodo na voljo samo, če bomo imeli dovolj razvite določene lastnosti lika. Karizma in percepcija bosta igrali vidno vlogo pri dialogih in bosta celo poskrbeli za drugačen razplet nekaterih situacij.

Sliši se zanimivo, a vprašanje ostaja, če je to dovolj, da v objem Fallouta 76 zopet prikličejo vse razočarane igralce, ki so igro po katastrofalnemu izidu urno zapustili. The Wastelanders še nima datuma izida, zaenkrat je napovedana samo jesen letošnjega leta.

Fallout 76 se je v zgodovino vsekakor zapisal na poseben način. Igrin sloves gre predvsem na račun vseh težav, ki jih je bil naslov deležen ob splovitvi, medtem ko je bila sama kakovost igralne izkušnje močno vprašljiva.

Na letošnjem dogodku E3 je Bethesda razodela novo posodobitev The Wastelanders, ki bo v igro prinesla precej novih stvari. Med njimi najdemo NPC-je ter dejanske dialoge, ki bodo poskrbeli za precej bolj živ in zanimiv svet.

V nedavnem intervjuju je direktor razvojne ekipe Chris Mayer razodel nekaj novih podrobnosti.

“Ne smem iti v podrobnosti, lahko pa povem, da bodo stvari prilagojene vsakemu igralcu posebej. Če se boste nahajali v skupini z drugimi in se boste pogovarjali z NPC-jem, vaše odločitve pri razreševanju naloge ne bodo skupinske ampak bodo individualne. Tako pri odločitvah ne bo glasovanja ali česa podobnega.”

Dotaknil se je tudi dialogov, ki bodo spominjali na prejšnje Fallout igre. Nekatere vrstice bodo na voljo samo, če bomo imeli dovolj razvite določene lastnosti lika. Karizma in percepcija bosta igrali vidno vlogo pri dialogih in bosta celo poskrbeli za drugačen razplet nekaterih situacij.

Sliši se zanimivo, a vprašanje ostaja, če je to dovolj, da v objem Fallouta 76 zopet prikličejo vse razočarane igralce, ki so igro po katastrofalnemu izidu urno zapustili. The Wastelanders še nima datuma izida, zaenkrat je napovedana samo jesen letošnjega leta.

  Hearthstone dobiva novo razširitev

Fallout 76 se je v zgodovino vsekakor zapisal na poseben način. Igrin sloves gre predvsem na račun vseh težav, ki jih je bil naslov deležen ob splovitvi, medtem ko je bila sama kakovost igralne izkušnje močno vprašljiva.

Na letošnjem dogodku E3 je Bethesda razodela novo posodobitev The Wastelanders, ki bo v igro prinesla precej novih stvari. Med njimi najdemo NPC-je ter dejanske dialoge, ki bodo poskrbeli za precej bolj živ in zanimiv svet.

V nedavnem intervjuju je direktor razvojne ekipe Chris Mayer razodel nekaj novih podrobnosti.

“Ne smem iti v podrobnosti, lahko pa povem, da bodo stvari prilagojene vsakemu igralcu posebej. Če se boste nahajali v skupini z drugimi in se boste pogovarjali z NPC-jem, vaše odločitve pri razreševanju naloge ne bodo skupinske ampak bodo individualne. Tako pri odločitvah ne bo glasovanja ali česa podobnega.”

Dotaknil se je tudi dialogov, ki bodo spominjali na prejšnje Fallout igre. Nekatere vrstice bodo na voljo samo, če bomo imeli dovolj razvite določene lastnosti lika. Karizma in percepcija bosta igrali vidno vlogo pri dialogih in bosta celo poskrbeli za drugačen razplet nekaterih situacij.

Sliši se zanimivo, a vprašanje ostaja, če je to dovolj, da v objem Fallouta 76 zopet prikličejo vse razočarane igralce, ki so igro po katastrofalnemu izidu urno zapustili. The Wastelanders še nima datuma izida, zaenkrat je napovedana samo jesen letošnjega leta.

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.