HTC napovedal novo VR napravo Cosmos, ki vsebuje najvišjo ločljivost do sedaj

HTC napovedal novo VR napravo Cosmos, ki vsebuje najvišjo ločljivost do sedaj

Odkrito povedano, je danes na trgu že toliko VR naprav, da človek že kar malce težko sledi vsem različnim izdelkom, kaj šele da bi vse izmed njih tudi praktično preizkusil Tehnologija pa gre dalje in tako je HTC napovedal nova VR očala, znana pod imenom Vive Cosmos.

Polne specifikacije še niso znane, vendar imamo sedaj precej bolj jasno sliko o temu, kaj nam vse Cosmos ponuja.

Sama očala se ponašajo s skupno ločljivostjo 2880×1700 oz. 1440×1700 na vsako oko. Resolucija je ogromna in dejansko nam Cosmos na temu področju glede na konkurenco ponuja največ. Nedavno izdani Rift S drži ločljivost 1280×1440 na vsako oko, Comos pa premaga še neizdani Valvov izdelek Index, saj ta ponuja resolucijo 1440×1600.

Leče bodo zgrajene iz LCD zaslonov, ta pa bosta utripala pri 90 Hz. To je še vedno več od Rifta S (80 Hz) ter precej manj od Indexa (120 Hz).

Cosmos bo imel senzorje gibanja vgrajene v očala, naglavni mehanizem pa bo imel še eno priročno lastnost. Sprednji del očal bomo lahko namreč dvignili, kar nam bo omogočalo hiter ogled resničnega sveta. Glede na to, da včasih našo VR izkušnjo zmoti zunanji svet, je to hudo priročna zadeva, saj nam ne bo potrebno snemavati celotne zadeve iz glave.

Kontrolerji precej spominjajo na Oculus izdelke, izgledajo pa precej manj napredni od Indexovih kontrolerjev, ki nam omogočajo zaznavanje vsakega prsta posebej.

Cosmos ne bo brezžičen, tako da bomo za igranje vseeno še vedno potrebovali PC. Zaenkrat še ni znana cena ali pa datum izida, vse do sedaj izdane informacije pa lahko odkrijete na njihovi uradni strani.

Deli novico

Odkrito povedano, je danes na trgu že toliko VR naprav, da človek že kar malce težko sledi vsem različnim izdelkom, kaj šele da bi vse izmed njih tudi praktično preizkusil Tehnologija pa gre dalje in tako je HTC napovedal nova VR očala, znana pod imenom Vive Cosmos.

Polne specifikacije še niso znane, vendar imamo sedaj precej bolj jasno sliko o temu, kaj nam vse Cosmos ponuja.

Sama očala se ponašajo s skupno ločljivostjo 2880×1700 oz. 1440×1700 na vsako oko. Resolucija je ogromna in dejansko nam Cosmos na temu področju glede na konkurenco ponuja največ. Nedavno izdani Rift S drži ločljivost 1280×1440 na vsako oko, Comos pa premaga še neizdani Valvov izdelek Index, saj ta ponuja resolucijo 1440×1600.

Leče bodo zgrajene iz LCD zaslonov, ta pa bosta utripala pri 90 Hz. To je še vedno več od Rifta S (80 Hz) ter precej manj od Indexa (120 Hz).

Cosmos bo imel senzorje gibanja vgrajene v očala, naglavni mehanizem pa bo imel še eno priročno lastnost. Sprednji del očal bomo lahko namreč dvignili, kar nam bo omogočalo hiter ogled resničnega sveta. Glede na to, da včasih našo VR izkušnjo zmoti zunanji svet, je to hudo priročna zadeva, saj nam ne bo potrebno snemavati celotne zadeve iz glave.

Kontrolerji precej spominjajo na Oculus izdelke, izgledajo pa precej manj napredni od Indexovih kontrolerjev, ki nam omogočajo zaznavanje vsakega prsta posebej.

Cosmos ne bo brezžičen, tako da bomo za igranje vseeno še vedno potrebovali PC. Zaenkrat še ni znana cena ali pa datum izida, vse do sedaj izdane informacije pa lahko odkrijete na njihovi uradni strani.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Odkrito povedano, je danes na trgu že toliko VR naprav, da človek že kar malce težko sledi vsem različnim izdelkom, kaj šele da bi vse izmed njih tudi praktično preizkusil Tehnologija pa gre dalje in tako je HTC napovedal nova VR očala, znana pod imenom Vive Cosmos.

Polne specifikacije še niso znane, vendar imamo sedaj precej bolj jasno sliko o temu, kaj nam vse Cosmos ponuja.

Sama očala se ponašajo s skupno ločljivostjo 2880×1700 oz. 1440×1700 na vsako oko. Resolucija je ogromna in dejansko nam Cosmos na temu področju glede na konkurenco ponuja največ. Nedavno izdani Rift S drži ločljivost 1280×1440 na vsako oko, Comos pa premaga še neizdani Valvov izdelek Index, saj ta ponuja resolucijo 1440×1600.

Leče bodo zgrajene iz LCD zaslonov, ta pa bosta utripala pri 90 Hz. To je še vedno več od Rifta S (80 Hz) ter precej manj od Indexa (120 Hz).

Cosmos bo imel senzorje gibanja vgrajene v očala, naglavni mehanizem pa bo imel še eno priročno lastnost. Sprednji del očal bomo lahko namreč dvignili, kar nam bo omogočalo hiter ogled resničnega sveta. Glede na to, da včasih našo VR izkušnjo zmoti zunanji svet, je to hudo priročna zadeva, saj nam ne bo potrebno snemavati celotne zadeve iz glave.

Kontrolerji precej spominjajo na Oculus izdelke, izgledajo pa precej manj napredni od Indexovih kontrolerjev, ki nam omogočajo zaznavanje vsakega prsta posebej.

Cosmos ne bo brezžičen, tako da bomo za igranje vseeno še vedno potrebovali PC. Zaenkrat še ni znana cena ali pa datum izida, vse do sedaj izdane informacije pa lahko odkrijete na njihovi uradni strani.

Odkrito povedano, je danes na trgu že toliko VR naprav, da človek že kar malce težko sledi vsem različnim izdelkom, kaj šele da bi vse izmed njih tudi praktično preizkusil Tehnologija pa gre dalje in tako je HTC napovedal nova VR očala, znana pod imenom Vive Cosmos.

Polne specifikacije še niso znane, vendar imamo sedaj precej bolj jasno sliko o temu, kaj nam vse Cosmos ponuja.

Sama očala se ponašajo s skupno ločljivostjo 2880×1700 oz. 1440×1700 na vsako oko. Resolucija je ogromna in dejansko nam Cosmos na temu področju glede na konkurenco ponuja največ. Nedavno izdani Rift S drži ločljivost 1280×1440 na vsako oko, Comos pa premaga še neizdani Valvov izdelek Index, saj ta ponuja resolucijo 1440×1600.

Leče bodo zgrajene iz LCD zaslonov, ta pa bosta utripala pri 90 Hz. To je še vedno več od Rifta S (80 Hz) ter precej manj od Indexa (120 Hz).

Cosmos bo imel senzorje gibanja vgrajene v očala, naglavni mehanizem pa bo imel še eno priročno lastnost. Sprednji del očal bomo lahko namreč dvignili, kar nam bo omogočalo hiter ogled resničnega sveta. Glede na to, da včasih našo VR izkušnjo zmoti zunanji svet, je to hudo priročna zadeva, saj nam ne bo potrebno snemavati celotne zadeve iz glave.

Kontrolerji precej spominjajo na Oculus izdelke, izgledajo pa precej manj napredni od Indexovih kontrolerjev, ki nam omogočajo zaznavanje vsakega prsta posebej.

Cosmos ne bo brezžičen, tako da bomo za igranje vseeno še vedno potrebovali PC. Zaenkrat še ni znana cena ali pa datum izida, vse do sedaj izdane informacije pa lahko odkrijete na njihovi uradni strani.

Odkrito povedano, je danes na trgu že toliko VR naprav, da človek že kar malce težko sledi vsem različnim izdelkom, kaj šele da bi vse izmed njih tudi praktično preizkusil Tehnologija pa gre dalje in tako je HTC napovedal nova VR očala, znana pod imenom Vive Cosmos.

Polne specifikacije še niso znane, vendar imamo sedaj precej bolj jasno sliko o temu, kaj nam vse Cosmos ponuja.

Sama očala se ponašajo s skupno ločljivostjo 2880×1700 oz. 1440×1700 na vsako oko. Resolucija je ogromna in dejansko nam Cosmos na temu področju glede na konkurenco ponuja največ. Nedavno izdani Rift S drži ločljivost 1280×1440 na vsako oko, Comos pa premaga še neizdani Valvov izdelek Index, saj ta ponuja resolucijo 1440×1600.

Leče bodo zgrajene iz LCD zaslonov, ta pa bosta utripala pri 90 Hz. To je še vedno več od Rifta S (80 Hz) ter precej manj od Indexa (120 Hz).

Cosmos bo imel senzorje gibanja vgrajene v očala, naglavni mehanizem pa bo imel še eno priročno lastnost. Sprednji del očal bomo lahko namreč dvignili, kar nam bo omogočalo hiter ogled resničnega sveta. Glede na to, da včasih našo VR izkušnjo zmoti zunanji svet, je to hudo priročna zadeva, saj nam ne bo potrebno snemavati celotne zadeve iz glave.

Kontrolerji precej spominjajo na Oculus izdelke, izgledajo pa precej manj napredni od Indexovih kontrolerjev, ki nam omogočajo zaznavanje vsakega prsta posebej.

Cosmos ne bo brezžičen, tako da bomo za igranje vseeno še vedno potrebovali PC. Zaenkrat še ni znana cena ali pa datum izida, vse do sedaj izdane informacije pa lahko odkrijete na njihovi uradni strani.

Spisal

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.