Nintendo, Sony in Microsoft bodo od razvijalcev zahtevali, da pri igrah razkrijejo “loot box” kvote

Vrednostne skrinje oz. loot boxi so za igričarsko industrijo prava kuga in zadeva, ki je najprej prevladovala samo na mobilnih napravah, se je sedaj razširila povsod – tako na PC-je kot tudi vse konzole.

“Loot boxi” prinesejo ogromno denarcev. Založniku EA-ju prinesejo mikrotranskacije v igri FIFA več dobička kot pa ga prislužijo prodane kopije igre. Je pa prodajanje teh vrednostnih skrinjic, kjer nikoli ne veš, če boš kaj sploh dobil, precej nemoralno početje, zato so nekatere države zadevo označile za hazardiranje ali pa jih prepovedale.

“Loot boxi” niso ušli niti organizaciji The Entertainment Software Association (ESA), ki bo v igričarsko industrijo vpeljal nove reforme. Novim zakonom so se že podredili glavni igralci kot so Microsoft, Nintendo in Sony, ki si tudi lastijo vse trenutno najbolj pomembne konzole.

Razvijalci iger, ki bodo na konzolah ponujali izdelke z “loot box” mehanikami bodo morali razkriti možnosti dobička pri igranju s takimi plačilnimi mehanikami. To je leta 2017 na iOS platformo že vpeljal Apple, enako pa je letos naredil Google za Android platformo.

Organizacija namerava implementirati te nove zakone v letu 2020, pridružili pa so se jim že večji založniki kot so Activision Blizzard, Bandai Namco Entertainment, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Take-Two Interactive, Ubisoft, Warner Bros. Interactive Entertainment in Wizards of the Coast.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime