Nekatere pametne pečice so se v ZDA prižgale sredi noči in se segrele na 200°C

Tehnologija je prevzela že vsak spekter našega življenja. Da obstajajo pametni hladilniki, preko katerih lahko brskamo po internetu sploh ni več neka novost in proizvajalci radi povezljivost zapakirajo v praktično vsako napravo, pa čeprav morda teh funkcij niti ne potrebujemo.

Ker pa je tehnologijo kvarljiva ima vsa ta povezljivost tudi svojo ceno. Spletna stran The Verge tako poroča o bizarnemu incidentu pametnih pečic, ki so se brez razloga začele prižigati sredi noči in se segrevati do visokih temperatur.

Specifično se gre za pečice podjetja June, ki so na prodajne police prispele leta 2015 pod cenovno postavko 1.495 $, nato pa so leta 2018 izdali naslednjo generacijo, ki je uporabnika oklestila samo za 599 $.

Zadeva poleg same peke ponuja tudi napredne možnosti. Pečico lahko preko aplikacije sprožite na daljavo in jo tako segrejete, brez da bi se nahajali v bližini. Notri je vgrajena celo kamera in ta ponuja predvajanje v živo, tako da si lahko na telefonu ogledate svojo hrano, kako se lepo počasi in slastno peče.

Zaradi povezljivosti in svoje dostopnosti pa se lahko pripetijo tudi napake. Pojavili so se vsaj trije različni incidenti, kjer se je pečica prižgala sama od sebe in se segrela do temperature 200°C, pa čeprav uporabniki trdijo, da je bila zadeva ugasnjena.

Da bi bilo še huje, so se vsi ti dogodki zgodili sredi noči. Eden od nesrečnežev pravi, da je zvečer v pečico vstavil krompir, ki ga je potem nameraval speči naslednji dan. Vendar se je pečica odločila drugače: prižgala se je sredi noči in krompir se je tako pekel kar 4 ure. Zjutraj je tako krompirjevec odkril samo sežgane ostanke, pravi pa, da če ne bi bilo krompirja notri, sploh ne bi vedel, da se je pečica prižgala.

Ena uporabnica poroča o temu, da jo je ob šestih zjutraj zbudilo obvestilo na telefonu, da je pečica segreta in pripravljena za uporabo.

K sreči noben od teh incidentov ni imel hujših posledic, vendar bi se lahko stvari hitro zasukale v nevarno smer, če bi bil denimo lastnik na dopustu.

Direktor podjetja June, Matt Van Horn, pa pravi, da so zadeve posledica uporabniške napake in da se ne gre za strojno okvaro. Uporabniki naj bi po nesreči kliknili na gumb za segrevanje ali pa si nastavili opomnik, kjer bi se ob določeni uri začelo segrevanje.

Podjetje pravi da dela na posodobitvi aplikacije, ki naj bi preprečila takšne nadaljnje neljube dogodke, ta pa bo prispela naslednji mesec.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime