Hytale zakopan globoko v razvoju?

Pred dobrim letom smo bili seznanjeni z igro Hytale, ki izgleda kot Minecraft, ki bi ga morali imeti v letu 2019. To je nakazal zelo dobro sprijet napovednik, ki ima do sedaj že prek 50 milijonov ogledov. Vendar je bilo informacij v preteklem letu izjemno malo in upravičeno se je med oboževalci nasejala dvom in negotovost: “Bomo igro sploh dočakali pred Half Life 3?”. Skoraj popolna odsotnost ohranjanja aktualnosti s strani razvijalcev je bila le stežka razumljiva, saj je napovednik izgledal vrhunsko in igra že skoraj pripravljena na izdajo. Vendarle se vse skupaj ni pomaknilo dlje od le nekaj objav v njihovem spletnem dnevniku. Resnično, osnova je izgledala izjemno ohrabrujoče, a kaj, ko so bili razvijalci z informacijami izjemno skopi.

Naposled smo pred nekaj dnevi odgovor na zgoraj zastavljeno vprašanje.

detajlov ne bo manjkalo, iz videnega posnetka lahko vidimo, da bodo jabolka videna na drevesih.

Razvijalci so objavili kar 4 nove objave na uradni strani in s končno razkrili nekaj novih zanimivih informacij in obljub. A kaj ko le te ne veljajo dokler realnega produkta ne dobimo. In po sledečih informacijah, ga ne bomo dočakali pred letom 2021. Zakaj? Ker je igra globoko v ponovnem kodopisju. Kljub temu, da so razvijalci imeli načrte igro izdati v beta različici letošnjega leta, se je vse spremenilo, ko so pričakovanja postala previsoka, pomagal pa jim je pritok svežega kapitala, ki jim je omogočil daljši razvojni cikel.

V tem letu čakanja so razkrili kar nekaj sočnih informacij. Od zelo dinamičnega in obogatenega sveta do zelo detajlno zasnovanih bitij. Le te bodo ob nas prav tako skrbele za svoje preživetje. S tem bomo lahko našli raso, ki lovi živali, do ras, ko bodo taktično čakale svoj plen. Nanje naj bi vplivala celo časovni cikel kot tudi različno vreme. A lastnosti in obnašanje bitij ni edino, na kar se ekipa osredotoča. Velik poudarek bo tudi na sistemu dvobojevanja, saj želijo ponuditi odlično PvE in PvP izkušnjo.

Ker celotna zadeva prihaja izpod rok razvijalcev največjega Minecraft strežnika Hypixel, je ekipin cilj skupnosti omogočiti svobodo ustvarjanja, saj ne bo zgolj omogočeno ustvarjanje raznih strežnikov, ponujeno bo tudi razno modanje igre. Ponudili bod kar svoja orodja za izdelovanje modelov ter animacij.

Upajmo le, da bodo uspešno izpolnili obljube in upravičili pričakovanje, saj moje srce ne bi preneslo še enega Cube World poloma.

Igralni posnetek sistema dvobojevanja ter temnice!

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime