Samo 15% gledalcev je sledilo Shroudu iz Twitcha na Mixer

V letu 2019 so se začele biti velike bitke med pretočnimi platformami, kjer sta bila glavna bojevnika Twitch in Mixer. Microsoft je na trg vstopil precej agresivno, saj je konkurentu z ekskluzivno pogodbo najprej izmaknil Ninjo, nato pa še popularnega Shrouda.

Veliko ljudi je ugibalo, če se je tem streamerjem splačal preskok na platformo, ki je vsebovala precej manjšo bazo gledalcev. Sedaj je preteklo nekaj vode in na voljo so prve številke gledanosti Mixerja.

Za te cifre je poskrbela spletna stran StreamMetrics in iz njih lahko potegnemo kar nekaj zanimivosti.

Shroud je imel oktobra na Twitchu 718.000 gledalcev, pri selitvi na Mixer pa je ta številka močno padla. Na novi platformi je v novembru zabeležil samo 231.000 unikatnih gledalcev, kar je praktično za dve tretjini manj. Zanimivo je dejstvo, da to novo publiko sestavlja vsega 15% gledalcev, ki so ga spremljali na Twitchu, 53% njegove publike pa je bilo povsem novih Mixer uporabnikov.

Shroud in Ninja se seveda ne sekirata pretirano, saj sta zaradi selitve od Microsofta pridobila mastne pogodbe, ki ju bosta podpirale še dolga leta, pa čeprav se jima publika še naprej drastično zmanjša.

Vojne še ni konec, saj je Twitch udaril nazaj in pod svoje pogodbe podpisal streamerje kot so DrLupo, Lirik in TimTheTatmana. Leto 2020 bo na temu področju zagotovo še bolj burno.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime