Da je The Witcher serija hudo popularna smo vedeli vsi. Prva sezona je izšla ravno ob pravemu času, ko je Game of Thrones izstradano in razočarano občinstvo iskalo nekaj novega in mišičasti Geralt, ki ga igra Henry Cavill, jim je še prerad ustregel.
Nad serijo je navdušen tudi Netflix, ki ima na trgu pretočnih servisov serij in filmov praktično vsak dan že novega konkurenta, zato mu vsak izdelek, ki je masovno privlačen gledalcem, še kako prav pride.
V nedavnem poročilu za investitorje so prikazali nekaj številk za zadnjo četrtino leta 2019. V prvih štirih tedna od izida je The Witcher serijo pogledalo 76 milijonov gledalcev, kar zna iz serije narediti njihovo najbolj uspešno produkcijo do sedaj. Popularnost se je razširila tudi izven okovov televizijskih zaslonov, saj se je posledično dvignila tudi prodaja knjig, igra The Witcher 3 pa je zabeležila višje številke istočasnih igralcev kot pa ob izidu izpred petih let.
Za primerjavo je Netflix pokazal še nekaj številk. Serija The Crown je v svoji tretji sezoni zabeležila 40% več gledalcev in tekočo sezono si je ogledalo 21 milijonov gledalcev, medtem ko je druga sezona You prinesla 54 milijonov uporabnikov.
Nič čudnega potem, da je bila druga sezona The Witcherja napovedana še preden se je zadeva sploh pojavila na televiziji, naslednje poglavje Geraltovih avantur pa lahko pričakujemo enkrat v 2021.