Cyberpunk 2077 zamuda naj bi šla na račun šibkih konzol

Zdaj že vsi vemo, da morda najbolj pričakovana igra Cyberpunk 2077 ne bo izšla to pomlad, kakor je nekaj mesecev nazaj slavno napovedal Keanu Reeves. Izid je bil par dni nazaj prestavljen na september, razvijalec CD Projekt RED pa je za razlog navedel kompleksnost igre, ki zahteva par mesecev dodatnega dela.

Poljak Borys Niespielak pa je včeraj razkril nove informacije, ki naj bi jih pridobil iz studia, te pa narišejo drugačno resnico. Zamuda naj bi šla na račun trenutne generacije konzol, katere naj bi bile preprosto prešibke, da bi zadovoljivo poganjale igro.

Na temu področju naj bi jim največ težav delala konzola Xbox One. To ni za CDPR nič novega, saj je njihov prejšnji naslov The Witcher 3 na PlayStationu in Xboxu ogromne težave z optimizacijo, te pa so nato odpravili z naknadnimi posodobitvami.

Pri Cyberpunku 2077 želijo očitno takoj pustiti dober vtis in tako so namesto kasnejših popravkov raje vzeli opcijo prestavitve igre.

Ni še jasno, ali lahko zaradi tega pričakujemo v igri slabšo grafiko, ki bi nato bolje tekla na konzolah. CDPR je padel pod močne kritike, ko je finalna verzija The Witcher 3 posedovala opazno slabšo podobo kot pa tisto, ki so jo kazali pred tem v napovednikih in ravno zato dolgo časa niso želeli prvega napovednika za Cyberpunk 2077 prikazati širši javnosti.

Vse skupaj je morda zvito iz trte, saj nekako dvomimo, da bi si CD Projekt RED samo za optimizacijo vzel skoraj pol leta.

Intervju, kjer je Borys razkril informacije si lahko ogledate spodaj, priporočamo, da imate ob strani poljski slovar, saj je vse v poljščini brez opcije podnapisov.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime