Jason Schreier po osmih leta zapušča spletno stran Kotaku

Če vam je ime Jason Schreier povsem neznano, potem ne spremljate preveč pozorno igričarske industrije. Gre za enega najbolj pomembnih, če ne najbolj pomembnega preiskovalnega novinarja, ki je v preteklih letih na površje pripeljal veliko zgodb, ki jih bi založniki najraje potlačili in skrili pred javnostjo.

Jason je znan tudi po tem, da mu delavci igričarske industrije zaupajo in nekaj njihovih zgodb je zbral v svoji odlični knjigi Blood, Sweat, & Pixels, ki jo priporočam vsakemu, ki bi si rad podrobneje ogledal pogoje pisarn raznih razvijalcev.

Jason si je zadnjih 8 let svoj kruh služil pri spletni strani Kotaku, od katere se sedaj končno poslavlja. Razlog je nova založniška hiša, ki je nekaj časa nazaj kupila Kotaku in svojim zaposlenim takoj začela narekovati drugačen način dela. Od svojih piscev so zahtevali osredotočanje na bolj popularne teme, raziskovalno novinarstvo, po kateri je Kotaku zadnja leta postal tudi prepoznaven in spoštovan, pa je bilo porinjeno ob stran.

Schreier se je odločil, da ima tega dovolj, zato je pospravil svojo delovno mizo in pisarne zapustil z dvignjenim sredincem. V svoji izjavi je povedal, da bo pogrešal svoje sodelavce in da je ljubil svoje delo, a čas je, da se odpravi naprej.

Brez skrbi, s pisanjem bo nadaljeval, le da bo pisal za drugo stran. Med kandidati naj bi bila stran Washington Post, a za zdaj še ni nič uradnega. Jason pravi, da si bo najprej vzel nekaj tednov in bo ta čas produktivno preživel s svojo hčerko, zaključil pa bo tudi svojo novo knjigo Blood, Sweat, & Pixels 2.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Horizon Zero Dawn bo na PC prispel 7. avgusta – dobili smo tudi nov, odličen napovednik

Ko je razvijalec Guerrilla Games napovedal predelavo Horizon Zero Dawn za PC, sem pričakoval na hitro spočeto predelavo, v katero ne bo...

Mortal Shell beta sedaj na voljo za vse

Razvijalec Cold Symmetry je najprej nameraval izdati zaprt beta dostop za svojo igro Mortal Shell, a je bilo povpraševanje tako veliko, da...

Ubisoft bo svojo predstavitev iger spočel 12. julija in tu je kratki napovednik

Odpoved festivala E3 je za rezultirala v temu, da vsi večji založniki držijo svoje konference in skozi poletje bo vsak od njih...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!