DOOM Eternal ni slaba igra in to mnenje smo dolgo delili z igričarsko publiko, ki je priznala, da je naslov precej drugačen od prejšnjega dela iz leta 2016, a še vedno kvaliteten in hudo zabaven.
Založnik Bethesda pa se je skozi vikend odločil, da se na mnenje svojih oboževalcev požvižga, zato je DOOM Eternal nenadoma pridobil kontroverzno zaščito Denuvo Anti-Cheat.
To ni tisti običajni Denuvo, ki že dolgo sive lase povzroča sive lase raznim piratskim skupinam, ampak nova zaščita istega ponudnika, ki naj bi ščitila večigralsko goljufanje. Posebnost te Anti-Cheat tehnologije je to, da na vaš sistem namesti sistemski gonilnik, ki nadzoruje zagnana orodja in preprečuje zaganjanje programov za goljufanje. Tako precej spominja na zloglasni Vanguard, ki zadnje čase dviga prah okoli igre Valorant in Bethesda se je očitno odločila, da je vsaka reklama dobra reklama, pa čeprav je ta izjemno negativna.
Zakaj bi DOOM Eternal potreboval tako vsiljivo večigralsko zaščito, če pa gre za primarno enoigralski naslov? No, razvijalec id Software je preko vikenda izdal prvo posodobitev, ki prinese marsikaj zanimivega, med drugim pa želijo v bodoče omogočiti tudi “invazije”. DOOM Eternal bo v slogu Dark Souls iger pridobil novost, ko bodo igralci lahko napadli enoigralske kampanje drugih, kar bo morda spočelo novo PvP sceno. Bethesda očitno želi zavarovati igralno polje, da bo to fer do vsakega, žal pa so se v to podali precej nepremišljeno.
Na Redditu se veliko igralcev pritožuje, da je nova zaščita kvarno vplivala na optimizacijo. Nekateri so pred posodobitvijo dosegali stabilnih 60 sličic na sekundo, po novem pa se igra precej zatika. Na Steamu je igra začela nabirati masovne negativne kritike iz strani jeznih igralcev, ki so poleg tega še razburjeni, da ne morejo več igre vrniti nazaj in dobiti vračila denarja, saj je na Steamu meja za to 2 igralni uri.
Razvijalec Irdeto, ki stoji za Denuvo zaščito, se je odzvalo in v objavi so zapisali, da njihova nova zaščita ne pobira podatke o uporabniku in da ustreza vsem GDPR zahtevam.