Se nam končno približuje praktična rešitev za premikanje v VR okolju?

Bolj težko boste našli nekoga, ki je praktično preizkusil kakšen VR sistem in ob njem ni izkazal navdušenja. Ko v virtualni resničnosti prvič z rokami zagrabiš lok, napneš tetivo in gledaš, kako puščica leti proti tarči, se počutiš, kot da si res v igri.

Razvijalci različnih VR sistemov te dni delajo na optimizaciji očal in poskušajo te narediti manjša ter se obenem znebiti nadležnih kablov. A za eno stvar še vedno nimajo praktične rešitve, a igra eno najbolj pomembnih vlog pri imerziji v VR okolju. Govorimo seveda o samem premikanju in hoji po VR stopnjah, saj nas delanje korakov v resnični okolici hitro zabije v steno ali pa celo privede do tega, da se ob nekaj spotaknemo.

Kako torej rešiti ta problem? Eno od potencialnih rešitev smo videli v filmu Ready Player One, ko je igralec vpet v nekakšno tekalno stezo s trakom, a to ni povsem praktična rešitev. Takšen trak nam namreč mora omogočiti premikanje v vse smeri, kar ni enostavna naloga. Sicer takšni sistemi obstajajo, a so naravnost titanski in zahtevajo mnogo evrov, ki navadnemu VR igralcu niso dostopni.

Podjetje EKTO VR se je zato spomnilo nečesa drugega. Valjčke za premikanje so namestili pod čevlje in tako smo dobili zanimivo oblikovane VR rolerje Ekto One, ki nam omogočijo premikanje v vse smeri in dejansko lahko opravimo preprosto hojo v resničnem življenju, brez da bi se premikali po sobi.

Kakor vidite iz zgornjega posnetka igranja Half-Life: Alyx, Ekto One obeta. Igralec se lahko brez prekinitve obrača v vse smeri in ostaja na relativno istem mestu. Ekto One rolerji potencial vsekakor imajo, a vseeno bo na njih potrebno še dosti dela. Za zdaj se lahko igralec premika zelo počasi in kot vemo moramo v akcijskih igrah veliko teči, da se lahko skrijemo pred nasprotnikom. Prav tako zadeva ni videti ravno stabilna in če padete na tla, potem se lahko hudo poškodujete. Seveda je vprašljiva tudi cena, saj takšna zadeva zagotovo ne bo poceni.

A potencialna rešitev za premikanje je in zanimivo bo videti, kam bo ta izdelek zapeljal razvijalec v prihodnosti. Za prodajo namreč še ni na voljo, podjetje pa predvideva, da bo verzija za trg pripravljena čez 2 ali 4 leta. Ni dvakrat za reči, da za EKTO VR odkupiti tudi kakšen večji razvijalec tipa Valve ali pa Oculus, kar zna optimizacijo in razvoj še pohitriti.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime