Ustvarjalci ogromne Enderal modifikacije delajo na komercialnem projektu

Nemški studio SureAI je skupina prostovoljcev, ki že leta izdeluje modifikacije za Elder Scrolls igre. Nase so najprej opozorili z ambicioznim projektom Nehrim, ki je bil ustvarjen za igro Oblivion in veliko igralcev je mnenja, da je Nemcem uspelo ustvariti celo boljšo zgodbo kot pa originalni razvijalec.

Nato se je ekipa ponovno zbrala in leta 2016 izdala nov projekt, ki je slišal na ime Enderal. To je morda najbolj ambiciozna modifikacija – ne samo za Skyrim, ampak tudi širše. SureAI je spočel odlično zgodbo, zasnoval ogromen svet, poskrbel za profesionalne govorce ter spremenil sistem napredovanja, saj smo zdaj s pobijanjem in reševanjem nalog dobivali izkušnje. Enderal se je ločil od Skyrim izkušnje in začel bolj spominjati na legendarni Gothic. Nemci pač znajo delati RPG-je.

Enderal je nato dobil še dodatek Forgotten Stories, ki je dodal nove naloge, nato pa je začela vladati tišina. Nihče ni vedel ali bo SureAI spočel nov projekt ali pa so razšli.

A studio je močno presenetil, saj so v zadnji posodobitvi zapisali, da je to konec popravkov za Enderal, a da še niso rekli zadnje. Nasprotno, talentirana ekipa se je odločila spočeti svoj prvi komercialni projekt, tako da ne bodo več zavezani na ostareli Bethesdin pogon, ampak bodo lahko zadihali s polnimi pljuči.

SureAI upa, da bodo lahko svoj prihajajoči projekt razodeli še letos, na žalost pa to tudi pomeni, da Enderal ne bo doživel uradne predelave za Skyrim Special Edition. Tako da boste za igranje potrebovali originalni Skyrim, ki ga lahko kupite na tej skriti Steamovi strani.

Enderal je na voljo povsem brezplačno in tudi on vas čaka na Steamu.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

3 KOMENTARJI

  1. Ja itak je treba not omenit engine od Bethesda. Zakaj pa ne bi ljudi, ki nimajo pojma glede enginov pisali neumnosti ane? Potem pa še omenite zastarel engine? Ker engine pa faking ni zastarel? Vsi trenunto najbolj popularni engini segajo vse v 1990… Ampak ne če je Bethesda je treba kurcat.

    • Obožujem Skyrim ampak animacije 10 let starega pogona danes ne izpadejo dobro. Še posebej je boleč sistem bojevanja, ki se mu hudo poznajo danes leta. Seveda so vsi pogoni stari, ampak ustvarjanje svoje igre na Unreal Enginu se pač po fleksibilnosti ne more primerjati z delom na Creation Enginu, ki v tem primeru za osnovni Skyrim ni bil posodobljen že več let – no, razen če šteješ Skyrim Special Edition, ampak na tej verziji Enderal ne dela.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime