The Medium, prva Xbox Series X ekskluziva, komaj doseže 30 sličic na sekundo in ima težave z zatikanjem

Konzola Xbox Series X je vsekakor močna in vsebuje kup pozitivnih lastnosti, vendar pa sistemu obupno primanjkuje iger. Če bi med razvojem vse teklo po načrtih, bi se morali zdaj že nekaj mesecev zabavati z igro Halo Infinite, a je bil izid te prestavljen za praktično eno leto. Microsoft je s to zamudo izgubil svojo edino ekskluzivno igro za svoj nov sistem, kar je seveda bolelo vse privržence nove konzole.

Danes pa bo končno izšla prva ekskluziva za konzoli Xbox Series X in S, ki jo bomo hkrati dobili tudi na PC-jih. Gre za grozljivko The Medium, na kateri dela studio Bloober Team, posebnost te igre pa je unikatna zasnova stopenj, saj igra vseskozi poganja dve ločeni stopnji: eno v resničnem in eno v paranormalnem svetu.

To je precej velik podvig, ki zahteva veliko grafične in procesorske moči. Zdi pa se, da razvijalec Bloober Team nalogi ni bil povsem dorasel, saj prvi vtisi kažejo na velike težave pri optimizaciji.

Spletna stran Digital Foundry je spočela obsežen test na konzolah Xbox Series X in S in rezultati tehnične plati igre niso navdušujoči. Pozabite na igranje pri 60 sličicah na sekundo, saj igra targetira 30 sličic na sekundo, za to pa mora velikokrat žrtvovati svojo ločljivost. Na Xbox Series X resolucija skače med 1440p in 2160p, ko pa se zaslon razdeli v dve dimenziji, pa ločljivost pade celo na 900p. Xbox Series S po drugi strani med običajnim igranjem skače med ločljivostjo 900p in 1080p, ko pa obiščemo dve dimenziji ločljivost pade celo na smešno nizkih 648p. Xbox Series X na nekaterih mestih ponuja ray tracing osvetljevanje, pri Series S pa tega sploh ni, šibkejša konzola pa se ponaša tudi z opazno slabšimi sencami.

the medium

Težave se nadaljujejo tudi na PC verziji. Spletna stran DSOGaming je naredila test na močnem sistemu, ki je bil sestavljen iz procesorja Intel i9 9900K, grafične kartice RTX 3080, SSD 970 PRO NVMe M.2 diska in 16 GB pomnilnika.

Kljub precej velikim mišicam The Medium na tem sistemu ni mogel obdržati stabilnih 60 sličic na sekundo in to na ločljivosti 1080p brez vklopljenega ray tracing osvetljevanja. Kaj točno je problem pri tej optimizaciji ni jasno, saj igra preprosto teče slabo, ray tracing učinki pa vzamejo samo okoli 7-8 sličic na sekundo. Tudi ko igra teče v razdeljenem zaslonu včasih sličice na sekundo skočijo na 80, tako da tu nekaj zagotovo ne štima.

the medium

Tako na konzolah kot PC-ju se pojavljajo tudi problemi pri zatikanju in nalaganju tekstur, pa čeprav igra teče na hitrih SSD diskih.

A zagotovo največji razlog za praskanje po glavi je dejstvo, da The Medium re ne nosi neke hude grafične podobe, igranje pa je v bistvu sestavljeno iz sprehajanja in reševanja ugank.

The Medium izide danes ob 18.00, na Steamu stane 44 €, na voljo pa je tudi na servisu Game Pass.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime