Razvijalec Blizzard je daleč od tistih časov, ko so bili med najbolj priljubljenimi imeni v igričarski industriji. Podjetje je v zadnjih dveh letih izgubilo nekaj pomembnih imen, prav tako se je zgodila reorganizacija, pri kateri je imel veliko besede njihov pokrovitelj Activision.
Tako je Blizzard v zadnjih dveh letih nizal eno kontroverzijo za drugo. Med njih sodijo masovna odpuščanja, cenzuriranje podpore Hongkongu, smešno slab BlizzCon ter ukinitev e-športne scene v Heroes of the Storm. K temu lahko dodate še traparije založnika Activisiona, ki je med vso to krizo odpuščal delavce ter višal plačo svojemu direktorju Bobbyju Koticku ter preusmeril vse svoje razvijalske ekipe v delanje nove Call of Duty vsebine.
Activision-Blizzard je pred kratkim predstavil novo finančno poročilo za vse svoje investitorje in ti niso slabi. V prvem četrteltju je založnik zaslužil 2,2 milijardi dolarjev, kar je veliko več od zaslužka lani, ko so v enakem obdobju zaslužili 1,79 milijarde dolarjev. Največji zaslužkarji so bili Call of Duty, World of Warcraft in Candy Crush.
V finančnem poročilu je zapisano, da je novi dodatek Shadowlands za World of Warcraft pošteno pripomogel pri zaslužku, dobro pa je šlo tudi Hearthstonu. Založnik je tudi zadovoljen nad sprejemom predelave Diabla 2 Resurrected in da bo mobilni Diablo Immortal izšel še enkrat letos.
A vse vendarle niso dobre novice, saj je Blizzard začel pošteno izgubljati igralce. Spletna stran Massivelyop poroča, da je razvijalec od leta 2018 začel pešati pri svoji bazi igralcev. Na začetku leta 2018 se je v njihovih igrah mudilo 38 milijonov igralcev, v prvem četrtletju pa je ta številka padla na vsega 27 milijonov igralcev, kar je skoraj 29 % upad.
Te številke razvijalcu vsekakor ne morejo biti v ponos, a po drugi strani so tudi pričakovane. Blizzard je novo igro izdal daljnega leta 2016, ko je na splet prilezel Overwatch, od takrat pa samo še podpirajo razvoj že obstoječih naslovov. World of Warcraft ni več tisto kar je bil in konkurenca je zdaj na trgu neprimerljivo večja, tako da bo moral razvijalec s svojimi naslednjimi projekti res zadeti v polno, če si želi vrniti zaupanje svojih oboževalcev.