Skyrim ima zdaj končno bolj izpopolnjeno tretjeosebno igranje

Sem velik oboževalec RPG-jev in svoje avanture najraje izvajam iz tretjeosebnega pogleda. Preprosto obožujem gledati svojega junaka med premikanjem, še posebej pa sem navdušen, ko si ga lahko ogledujem v novem oklepu ter si od blizu ogledam njegovo svežo bridko sabljico. Prekletstvo Gothic iger, pač.

Eden najbolj popularnih RPG naslovov The Elder Scrolls: Skyrim omogoča igralcu brezšivno preklapljanje med prvoosebnim in tretjeosebnim pogledom, a čeprav sta ti možnosti več kot dobrodošli, zadeva ni brez minusov. Skyrim ima že na splošno nekam zastarele animacije, ki pa so toliko bolj očitne v izza hrbta glavnega junaka, saj ta med premikanjem vsake toliko zdrsne po tleh, med bojevanjem pa je zadeva za nadzor prava nočna mora.

Nova modifikacija True Directional Movement poskuša popraviti ravno ta vidik izkušnje. Čeprav smo skozi leta dobili več modifikacij, ki so poskušale popraviti tretjeosebno igranje, je tale edina, ki v igro vpelje pravo 360° obračanje lika. To povsem spremeni igranje in naš junak je nenadoma na bojišču veliko bolj življenjski in na splošno je premikanje bolj modernizirano.

Ustvarjalec je v modifikacijo vpekel še nekaj drugih slastnih dobrin, ki pri igranju pridejo zelo prav. Naš Dovakhin lahko zdaj napada v vse smeri in se lahko z merkom zaklene na določenega nasprotnika. Slednje pride zelo prav za vse coprnike, saj je merjenje magičnih izstrelkov sedaj veliko lažje. Nova modifikacija je podprta tako na miški in tipkovnici kot tudi na igralnem ploščku in je modularna, tako da si lahko po mili volji omogočite ali pa onemogočite določene funkcije.

True Directional Movement deluje samo na Skyrim: Special Edition, za prenos pa obiščite spletno stran NexusMods.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. “saj ta med premikanjem vsake toliko zdrsne po tleh, med bojevanjem pa je zadeva za nadzor prava nočna mora.” …
    Morem povedati, da imam čez 1000 ur Skyrima igranega, pa še tega nisem doživel niti enkrat … mogoče zaradi miške, ki je vredna vsega skupaj 15 evrov?

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!