Kako lahko NFTji spremenijo filmsko industrijo

Nezamenljivi žetoni (NFT) so že začeli prevzemati glasbeno industrijo , zdaj pa se obračajo na filmski in TV sektor. Primer: animirana serija “Stoner Cats” je konec julija zbrala 8,4 milijona USD s prodajo NFT-jev (ki dajejo imetnikom izključno pravico do gledanja epizod). Razprodali so jih v samo 35 minutah.

To je šele začetek, vse več filmskih in televizijskih studiev začenja proučevati NFT. Pravzaprav je globalna produkcijska družba Enderby Entertainment junija sodelovala s CurrencyWorks, da bi ustanovila VUELE, prvo platformo za gledanje in distribucijo celovečernih igranih filmov NFT.

Za mnoge v industriji kriptovalut in TV-filmov NFT morda ne bodo le zagotovili nov, donosen vir blaga, ampak bi lahko tudi pomagali oblikovati to industrijo na nove načine. To bo vključevalo omogočanje manjšim, neodvisnim produkcijskim podjetjem, da zagotovijo financiranje, pa tudi potencialno uporabo NFT, da bi gledalci med drugim lahko glasovali o razvoju zapleta in razpletu.

“Tako kot v vsakem ustvarjalnem sektorju, pa naj gre za film, fotografijo ali glasbo, NFT prinašajo močno ponudbo vrednosti kot alternativni vir prihodkov in vključevanje občinstva,” je dejal Alex Salnikov, soustanovitelj in vodja produktov na Rarible.com.

Čeprav priznava, da je prostor NFT še vedno v zgodnjih fazah, Salnikov kljub temu potrjuje, da lahko opazimo vse več posvojiteljev iz tradicionalnih industrij – vključno s filmom in televizijo -, ki eksperimentirajo z NFT, v procesu pa jih potrjujejo kot poslovno komponento.

Spomnimo, da je ravno letos izšel prvi film kot NFT, to je dokumentarec »Claude Lanzmann: Spectres of the Shoah« ki je bil tudi nominiran za oskarja. Med drugim so medijski velikani, kot je Fox, začeli raziskovati naložbene in gradbene priložnosti v tem prostoru.

“Vsa ta dejanja imajo domino učinek: vplivajo na druge pomembne akterje v industriji, da se lotijo ​​NFT, medtem ko so nadobudni umetniki in ustvarjalci še bolj navdihnjeni za raziskovanje tega novega vznemirljivega medija,” je povedal.

Salnivok tudi ugotavlja, da je Rarible sam gostil prodajo NFT nagrajenega režiserja Michaela Beetsa, ki je potekala z namenom zbiranja sredstev za prvi dokumentarni film na svetu, ki so ga v živo posneli begunci po vsem svetu. To so morda le skromni začetni koraki, vendar po nekaterih podatkih v prostoru NFT signalizirajo skorajšnji širši premik v televizijskem in filmskem svetu.

»Vsako večje produkcijsko podjetje išče uporabo NFT-jev za spodbujanje sodelovanja oboževalcev in iskanje novih linij prihodka. Licenčne ureditve za filme so zapletene, zato je trajalo nekaj časa, da se preučijo pravilni načini implementacije. Pričakovati je, da bo NFT, ko bo to rešeno, postal velik del izkušnje oboževalcev za filme,« je povedal Wes Levitt, vodja strategije pri Theti Labs, podjetje, ki stoji za Theta Network (THETA) , omrežjem za pretakanje video vsebin, ki ga poganja blockchain.

Zach Burks, izvršni direktor in ustanovitelj Mintabla, potrjuje to sliko naraščajočega zanimanja za NFT v filmski in televizijski industriji, kar kaže, da se bo večina na tak ali drugačen način vključila.

“Mislim, da smo že videli televizijske studie in produkcijske družbe, ki se z obema nogama skačejo v NFTje. Od CNN-a in Foxa, do indie studiev, je v tem prostoru že veliko dejavnosti,” je povedal.

Burks jemlje Stoner Cats kot primer, kako zelo priljubljene bi lahko postale oddaje, ki temeljijo na NFT ali pa so povezane z njim. Oddaja, v kateri nastopajo Ashton Kutcher, Chris Rock in Jane Fonda je že izdala svojo prvo epizodo. Izdaja je bila nadvse uspešna in v prihodnosti jih bo še več.

Kot je navedeno zgoraj, morajo potencialni gledalci kupiti Stoner Cat NFT, da pridobijo dostop do epizod, pri čemer vsak NFT stane 0,35 ETH. Tako visoka cena nakazuje, da bi NFT lahko postale zelo donosne za televizijske in filmske družbe.

“Prvi in ​​najpreprostejši primer uporabe je tisti, ki ga vidi večina ljudi: digitalni zbirateljski predmeti, kot so ikonični filmski prizori, NFT, ki predstavljajo znane like ali predmete iz filmov in drugi pasivni primeri,” je dejal Wes Levitt.

Vendar pa poleg tega očitnega primera uporabe, večina vključenih v kriptovalute in podsektor NFT pričakuje, da se bodo sčasoma pojavili bolj zanimivi nameni. Za Camerona Chella, izvršnega predsednika CurrencyWorksa in sovodje VUELE, bodo NFT produkcijskim podjetjem dali več nadzora nad financiranjem njihovega dela, hkrati pa jih bodo spravili v tesnejši stik s svojim občinstvom.

“Naša platforma omogoča produkcijskemu podjetju, da se promovira. Lahko se odločijo, koliko NFT-jev svojega filma želijo distribuirati in ali ga želijo zapakirati z ekskluzivno vsebino, kot so umetniška dela ali posnetki iz zakulisja,” je povedal.

Chell tudi razkriva, da imajo z VUELE filmski ustvarjalci tudi popoln nadzor nad ceno in časom padcev NFT. Poleg tega bodo verjetno postali uporabno marketinško orodje, ki bo produkcijskim podjetjem omogočilo, da »ostanejo na tekočem z željami svojega ciljnega občinstva«.

Vendar pa nekateri opazovalci sumijo, da bodo poleg zagotavljanja novih prihodkov in finančnih tokov NFT povzročili nove, nastajajoče formate in izkušnje v televizijski in filmski industriji.

“Res vznemirljivi primeri uporabe so še v povojih; mislim, da NFT lahko dajejo pravico do glasovanja o tem, kako se bo odvijala naslednja sezona televizijske oddaje, ali dostop do posebne vsebine, ki jo lahko vidijo samo imetniki NFT. Ta naslednja stopnja vključenosti oboževalcev je, ko boste resnično videli, da se bo povpraševanje po NFT-jih močno povečalo in spremenili način interakcije oboževalcev s svojo najljubšo serijo,” je dejal Wes Levitt.

Prav tako Alex Salnikov pričakuje, da se bo uporaba NFT v Hollywoodu sčasoma razvijala.

V kratkem pričakujem, da bo več televizijskih oddaj in filmov začelo izkoriščati NFT za distribucijo edinstvene digitalne vsebine – povezane z vsakim posameznim filmom in oddajo – in eksperimentirati z dodatki, kot so doživetja, izdelki za oboževalce in ekskluzivna vsebina. Kasneje bomo morda lahko videli stvari, kot so TV projekcije v metaverzumih, NFTji ki se bodo z razvojom serije spreminjali, glasovanje o prihodnosti likov v seriji,” je dejal.

Za Zacka Burksa bodo NFT postali več kot le dodatek ali dopolnilo TV in filmu, sčasoma pa se bodo dvignili na status nečesa, kar napreduje ali razvija produkcijske studie.

Cameron Chell iz VUELE tudi pravi, da bodo NFT evolucijsko postali nov način distribucije in gledanja filmov, nenazadnje zato, ker spodbujajo lastništvo digitalnih medijev, potem ko so leta pretakanja razvrednotila takšne medije. Na primer, namesto da bi se usmeril samo k tradicionalnemu distributerju ali storitvi pretakanja, VUELE omogoča studiem ali distributerjem, da gredo naravnost do oboževalcev z digitalnimi zbirateljskimi predmeti, ki jih je razvil CurrencyWorks.

“NFT ponujajo ustvarjalcem nove načine, da vzpostavijo globlje in pomembnejše odnose s svojimi podporniki,” je zaključil Chell.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!