Starfield ne bo omogočal prostega prehajanja med planeti in vesoljem

Prvi igralni posnetek igre Starfield je za nami, šef studia Bethesda Todd Howard pa se je naknadno malce razgovoril v intervjuju za spletno stran IGN in tam dodal nekaj podrobnosti glede Starfielda, ki niso prispele v začetno predstavitev.

Med drugim se je dotaknil samega raziskovanja vesolja in morda bodo nekateri razočarani, da igralec ne bo mogel z vesoljsko ladjo prosto prehajati med planeti in raziskovanjem vesolja, ampak bosta to ločeni instanci, ki bosta prekinjeni z nalagalnim zaslonom. Todd pravi, da je takšna odločitev padla že zgodaj v razvoju, saj je Starfield najprej RPG in šele nato verna simulacija vesolja in da se mu na koncu takšno prosto prehajanje niti ne zdi tako pomembno. Igralci vedo, da lahko od Bethesde pričakujejo globoke naloge, zanimiv svet in dobro napredovanje lika in ravno to jim bo razvijalec v Starfieldu tudi dostavil, takšne tehnične stvari pa so obstranskega pomena.

Vendar pa zadeva vseeno nosi nekaj teže. Veliko igralcev je bilo denimo med igranjem Skyrima razočaranih, da so zmaji zasledovali igralca samo sredi divjine, če pa je ta vkorakal v mesto, so čudežno izginili iz neba. Zadevo so na PC-ju v določeni meri odpravili modderji, a s tem se seveda niso mogli poigrati igralci na konzolah.

Todd se je dotaknil tudi nekaterih drugih stvari. Priznal je, da vseh 1000 planetov znotraj igre ne bo enako zanimivih, saj bodo za ustvarjanje vse te silne okolice uporabili računalniške algoritme in samo nekateri vesoljski kamni bodo vsebovali stopnje, ki so jih namensko ustvarile človeške roke. Vendar pa Todd pravi, da bo igralcem jasno, kje tiči tista glavna vsebina in kje samo širna puščava, nočejo pa omejevati igralcev in če jim je všeč neka opuščena luna in želijo tam postaviti bazo zaradi čudovitega razgleda, potem jim želijo tudi dopustiti to možnost.

Bethesda je na koncu še potrdila, da bo glavni protagonist nem in da bomo dialoge spremljali iz prvoosebnega pogleda.

Starfield še nima točnega datuma izida, a naj bi izšel enkrat v začetku 2023.

Vaša reakcija na članek?

BoriSe
BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime