E3 je bil tudi uradno preklican

No, pa se je naposled zgodilo. E3, nekdaj največji igričarski dogodek na svetu, je bil za letos po enem preklicu in eni povsem digitalni različici, spet napovedan za srečanju v živo sredi običajne lokacije Los Angeles Convention Center. A žal od tega ne bo nič, saj je organizator ESA včeraj sporočil žalostno novico, da je bil dogodek, tako v digitalni kot fizični obliki, preklican.

Novico je sprva včeraj objavil IGN, ki mu je zaradi tega za nekaj časa stran preprosto odpovedala, nakar jo kakšno uro kasneje potrdila tudi sama ESA. Letošnjo organizacijo je prevzel ReedPop, ki sicer v javni izjavi ni podal kakšnega res konkretnega razloga za odpoved, a IGN pravi, da so nekateri, ki delajo pri ESA, dobili e-poštno sporočilo iz strani vodilnih, tam pa je bil kot razlog za preklic premajhna zainteresiranost založnikov, zaradi česar izvedba dogodka ni imela smisla.

Preklic dogodka sicer ni tako veliko presenečenje, saj so se temni oblaki začeli izrisovati že nekaj časa nazaj, ko so svojo udeležbo odpovedali Sony, Nintendo in Microsoft. Nakar je nedavno dogodek zapustil tudi Ubisoft, kasneje pa sta udeležbo preklicala tudi SEGA in Tencent. Tehnično gledano bi se dogodka še vedno lahko udeležilo cel kup podjetij in ReedPop je samo prejšnji mesec dogodek oglaševal kot “s polno paro naprej“, v tem času pa je očitno para izpuhtela v zrak in dogodek finančno ni bil več smiselen.

Kar je pogrelo tudi nas, saj smo imeli za letos čisto prvič planiran izlet v Los Angeles, kjer bi se meni osebno izpolnila dolgoletna želja udeležbe dogodka, ki sem ga spremljal še kot smrkavec ob prebiranju dogodivščin članov revije Joker. Obisk Los Angelesa iz naše strani sredi junija je še vedno planiran, saj nameravamo obiskati vsaj dva dogodka: Microsoft bo držal svojega ob nekje istem času, Ubisoft pa naj bi prav tako pripravil svojo konferenco Ubisoft Forward.

Tako naše potovanje v mesto angelov še vedno ima smisel, a moramo reči da smo nad odpovedjo dogodka še vedno presneto razočarani. Res je, da takšni fizični sejmi dandanes izgubljajo na pomembnosti, saj vsi založniki raje selijo svoje predstavitve v digitalne vode, ker je to veliko ceneje, za takšne predstavitve pa si lahko izberejo svoj točno določen čas.

Vendar pa je bil E3 veliko več kot samo nizanje napovednikov. Na enem mestu so se lahko podružili razvijalci, založniki in novinarji, s tem pa se je napletla marsikakšna poslovna in celo prijateljska vez. E3 nam je skozi leta dostavil cel kup zabavne vsebine, ki je sicer cringe, a je ravno zaradi tega legendarna. Digitalne konference nam preprosto ne morejo dostaviti nerodne Konamijeve konference in brez E3-ja ne bi nikoli dobili nastopa iz strani Keanuja Reevesa in njegovega stavka “You’re breathtaking!” med promocijo igre Cyberpunk 2077.

Žal se nam zdi, da tole ni samo preklic letošnjega dogodka, ampak smrt E3-ja na splošno. K sreči imamo v Evropi v avgustu Gamescom in septembra na Japonskem azijsko obarvan Tokio Games Show, a vseeno imamo občutek, da se je od nas poslovil delček zgodovine in s tem tudi otroštva.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. vse bi najraje digitalno dali čim manj dela in cim več profita. osebno imam raje osebni stik. se pogovarjam z drugimi in ne ždim rad stalno za računalnikom.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime