Reklama za Harvey Norman gaming dogodek je res kvaliteten cringe

O kakšni nerodni promociji gaming izdelkov na slovenski sceni je vedno zabavno govoriti. Igričarstvo je polno takih trenutkov, kar dobro nakazujejo konference na prireditvi E3, kjer je cringe postal že sestavni del predstav in ravno zato objokujemo njegov letošnji preklic.

Na slovenski sceni so takšne promocije bolj redke in iz glave se spomnim incidenta iz leta 2020, ko je trgovina Game Center priredila žrebanje za konzole PlayStation 5, nagrado spočela na Instagramu, nato pa je na dan žrebanja pred trgovine pripeljala neko zmedeno vplivnico, ki je malce brskala po komentarjih in izbirala zmagovalca, ob tem pa nihče ni upošteval dejstva, da ima nagradna igra preko 21k komentarjev in da tisti, ki so svoj komentar oddali na začetku nimajo niti najmanjše možnosti za zmago.

Od takrat so pretekla tri leta, vmes pa je Game Center propadel, zato je štafetno palico cringa prevzel Harvey Norman, ki se je odločil v svojih poslovalnicah prirediti gaming dogodek Techno teden. In za te namene je spočel izjemno neroden video, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Video sem opazil po naključju, saj sem ga na Facebooku prejel kot oglas in od takrat ga ne morem nehati gledati. Enostavno mi je tako smešna ideja za scenarij, ki bi bil lahko izpeljan sto različnih načinov, vsi od teh pa bi imeli več logike pri promociji gaming dogodka.

Ampak ne, nekdo je v to zadevo vložil denar in odobril scenarij, kjer nastopata Juš in Tinkara. Zaplet gre takole: Juš izzove Tinkaro na izziv, stava pa je, da če izgubi v igri FIFA potem mora pustiti fanta in oditi z njim na zmenek. Kot vam zna vsak izkušen igralec povedati je to pravi pristop, saj vsako dekle samo čaka, da jo nekdo izzove v nogometni simulaciji, z namenom pridobivanja zmenka. Tinkara se najprej upre, a potem ji Juš nakloni pogled kot da je nenadoma pritisnilo na veliko potrebo, nakar se Tinkarino srce stali in privoli v izziv.

Seveda je takoj jasno, da bo Tinkara izgubila, po nesrečnem porazu pa novega izvoljenca povpraša kam bosta šla in tule briljantni scenarist naredi preobrat, ki bi mu zavidal sam M. Night Shyamalan, saj jo Juš povabi na gaming dogodek v Harvey Norman, kar je seveda poanta cele reklame. Pustimo ob strani, da oba med snemanjem več kot očitno sedita sredi Harvey Normana in se nobenemu ni dalo ta pogovor za oglas preseliti na neko ločeno lokacijo – Juš nam nato pove, kaj vse se bo na Techo tednu počelo in seveda se bo igralo “igrice” in ne igre, na koncu pa je Tinkari obljubljeno nekaj skupnega časa, a šele po koncu dogodka. Ki traja en teden. Uboga Tinkara, ki ji je Juš obljubil obisk trgovine Harvey Norman “v kateri sigurno še ni bila”, čeprav trenutno sedi v ravno tej trgovini.

Kakor je oglas neroden pa je seveda dobrodošlo, da se takšni dogodki izvajajo po Sloveniji. Techno teden sicer malce sumljivo spominja na naše dogodke Gaming POP-UP, saj bo Harvey Norman na njem omogočal v igrah Assetto Corsa, Beat Saber in Team Sonic Racing, dve od teh pa sta identični tistima, ki smo jih imeli mi znotraj poslovalnice Mimovrste.

So pa vsaj nagrade zanimive, saj bodo najboljši domov odnesli zadeve kot so miška HyperX Pulsefire Haste 2 Wireless, slušalke HyperX Cloud II Wireless in tipkovnico Steelseries Apex 3.

Kakšna so pravila tekmovanja? Kako se bo spremljalo rezultate? Kako se sploh prijaviti? Na to vam lahko odgovorimo z enim velikim skomigom ramen, saj na uradni strani to nikjer ne piše, tako da je najbolje obiskati poslovalnice v Ljubljani, Novem mestu, Mariboru, Celju in Kopru in to med 18. in 24. majem.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime