Nekdo je v Need for Speed: Underground 2 vnesel ray tracing

Igre Need for Speed: Underground 2 smo se nazadnje dotaknili v našem članku glede iger, ki so nas razveseljevale točno 20 let nazaj, čeprav je tam beseda bolj tekla o prvem delu. Vendar pa je Underground 2 bila tista zadeva, ki so jo takrat razgrabili in igrali vsi, zato ni čudno, da oboževalci dirkaške serije Need for Speed založnika EA že dve desetletji prosijo za delo na tretjem delu, a te prošnje so do sedaj letele na gluha ušesa.

YouTuber Uncle Burrito pa nam je medtem ponudil možnost vpogleda v malce bolj prenovljeno obliko Underground nočnega dirkanja, ki je podprto s tehnologijo modernega osvetljevanja scen ray tracing. Modder se je poslužil orodja RTX Remix, ki ga je izdalo podjetje NVIDIA, program pa modderjem na enostaven način omogoča vpeljavo ray tracinga v starejše igre, ki tečejo na knjižicah DirectX 8 in 9.

Rezultati so vsekakor zanimivi. Igra je na račun nove osvetljave zagotovo videti bolj prijetno in odsevi na avtu ob bližjih lučeh dodajo ostarelim kostem igre nekaj dobrodošle svežine. Vendar pa je treba na takšni selitvi osvetljave narediti še cel kup optimizacij in popravkov. Med dirkanjem se nekaj čudnega dogaja s svetlobo ceste, medtem ko zadnja vetrobranska šipa avta neprestano spreminja teksturo. Prav tako je videti ogromno zatikanja, kar je še posebej presenetljivo glede na dejstvo, da je modder tole zadevo poganjal na grafični kartici RTX 4090 in kljub temu ni mogel obdržati stabilnih 60 sličic na sekundo.

Vseeno pa je tole lep prikaz zmogljivosti orodja RTX Remixa, ki da dobro podlago za prenovitev osvetljave, nakar je potrebno samo še nekaj pridnih modderjev, da celotno zadevo spolirajo do konca.

Mod je za testiranje že na voljo, prenesete pa si ga lahko iz Discord kanala RTX Remix.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime