Todd Howard sredi prenosa v živo vprašan, zakaj ni optimiziral Starfielda

Starfield je zdaj že dva dni v rokah vseh igralcev in zato se o tej igri tudi piše in govori kamorkoli že pogledaš. Tako Microsoft kot tudi razvijalec Bethesda delata promocijo in intervjuje, eden od bolj odmevnih pa se je zgodil včeraj, ko sta tako Todd Howard kot tudi Phil Spencer spregovorila za spletno stran Bloomberg Technology.

In verjetno noben od njiju ni pričakoval prvega vprašanja, saj je Ed Ludlow kar naravnost in malce napadalno vprašal Todda, zakaj igre niso optimizirali za PC.

Howard se je sicer hitro zbral in odvrnil, da je igra vsekakor optimizirana za PC, zraven pa še navrgel, da je tole igra naslednje generacije in da pač preprosto napočil čas, da nekateri nadgradijo svoje računalnike. K temu je dodal, da Starfield vsebuje vrsto naprednih grafičnih učinkov in da so nad njimi igralci navdušeni, zaradi česar po spletnih forumih puščajo pozitivne vtise.

Tudi sami te dni preigravamo igro, čeprav z rahlo zamudo. Res je, da je tole ena bolj optimiziranih Bethesdinih iger, saj nismo naleteli na neke večje hrošče in zadeva se še ni zrušila na namizje. V prid tega priča tudi posnetek glede shranjevanja krompirja znotraj vesoljske ladje, ki nakaže impresivno upoštevanje zakonov fizike.

Kljub temu pa bi bila optimizacija nedvomno lahko boljša. Na svojem PC-ju s sicer resda ostarelim procesorjem Ryzen 5 3600 sem utrpel kar nekaj zatikanja, zaradi česar sem se odpovedal igranju za nekaj dni, saj sem čakal na pošiljko, ki je vsebovala novi procesor Ryzen 7 5800x3D. K temu sem dodal še 32 GB novega pomnilnika, a kljub tem specifikacijam v mestu New Atlantis pri ločljivosti 1440p nisem mogel držati stabilnih 60 sličic na sekundo. Morda pri temu igra vlogo tudi izostanek podpore tehnologije DLSS, ki bi jo moja grafična kartica RTX 3070 krvavo potrebovala. Sicer za to obstaja mod, a tudi ta ni dal takšnih sličic na sekundo, kot bi jih pričakoval.

Bethesda bo sicer za igro zagotovo še izdala posodobitve, ki bodo popravili tudi optimizacijo, a ta hip so pritožbe nekaterih igralcev upravičene. V meniju zaradi nekega razloga manjka tudi možnost igranja v ekskluzivnem celozaslonskem načinu, saj igra upošteva samo ločljivost, ki jo imate nastavljeno na namizju. To je za tiste, ki delajo v ločljivosti 4K, a želijo igrati v drugi ločljivosti, predstavlja problem, zato morajo pred zagonom ročno spreminjati nastavitev ločljivosti na namizju.

Intervju se spravi tudi v druge stvari. Na vprašanje, zakaj v igri manjkajo prevozna vozila na planetih, je Todd odvrnil, da so o tem razmišljali, a da imamo na voljo raketni nahrbtnik in vesoljsko plovilo, kar bi moralo biti dovolj. Na koncu ga povprašajo tudi glede umetne inteligence in če jo namerava Bethesda uporabiti pri ustvarjanju svojih gromozanskih svetov, a Todd se je vprašanju elegantno izognil in samo pripomnil, da želijo skrajšati razvojni čas in da je konkurenca ta hip velika, a da si bodo za svoje igre vzeli svoj čas.

Naslednja igra Bethesde bo The Elder Scrolls 6, ki pa je še leta stran. Med tem časom se lahko pozabavate v Starfieldu, ki že ima pridno skupnost modderjev, igro pa lahko igrate na PC-ju, konzoli Xbox Series X in preko servisa Game Pass. Za prihodnost franšize Starfield se nam očitno ni treba bati, saj je igra zabeležila več kot 6 milijonov igralcev, zaradi česar je to postala najbolj uspešna lansirana igra v zgodovini razvijalca Bethesda.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime