Zgodnja primerjava grafike med GTA 5 in GTA 6

Najava igre GTA 6 je zdaj za nami in tla se počasi umirjajo, saj se je zdaj začelo mukotrpno čakanje na leto 2025, ko bo igra nekega za zdaj neznanega meseca zaživela na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X.

Dokler pa se to ne zgodi lahko še nekajkrat pogledom napovednik, ki je že zdavnaj presegel 100 milijonov ogledov in iz njega poskušamo izluščiti kakšno še nerazkrito skrivnost, nakar se spravimo v igranje petega dela, ki je zaenkrat še najboljši približek k vsemu tistemu, kar nam bo nato dostavil šesti del.

Kakšna pa je razlika v grafiki med obema deloma in bo GTA 6 res tako grafično napreden, kot nam je obljubljal napovednik? Morda se vam zdi, da med obema naslovoma ni res tako velikih grafičnih razlik, a čisto možno je, da vas spomin vara in se petega dela zdaj spominjate že malce lepše obarvanega kot pa je v resnici, kar ne bi bilo tako čudno, saj je petica danes stara že dobrih deset let.

YouTube kanal Cycu1 je zdaj poskušal narediti zgodnjo primerjavo obeh iger in je tako na eno stran postavil PC verzijo GTA 5 pri Ultra nastavitvah, na drugo pa slavni napovednik, ki je odpihnil cel internet. Primerjava seveda ni popolna, saj niti ne vemo, koliko zajetih kadrov iz napovednika za GTA 6 ni bilo naknadno še obdelanih in če je to resnična grafika, ki jo kaže posodobljen pogon, a zdi se, da je večina stvari bila res zajetih iz igralnih segmentov, tako da primerjava nosi nekaj vode.

Razlike so očitne in čeprav uradni napovednik zagotovo vsebuje vnaprej zrežirane scene je kljub temu osupljivo, koliko naprednejši je videti GTA 6. Ne samo da so boljše teksture, osvetljevanje scen je naprednejše, animacije NPC-jev in vsega okoliškega življa pa je resnično eno generacijo naprej od vsega, kar smo do sedaj videli v igrah z odprtimi svetovi. Plaže vsebujejo stotine ljudi, nabitim tekačem med tekom poskakujejo prsne mišice medtem ko je prelestna dekla v bikiniju tako podrobno poustvarjena, da ima celo unikatno napravljene nohte.

Po napovedniku se je oglasil tudi Mike York, ki je pri Rockstarju delal 6 let kot animator in se je med drugim podpisal tudi pod igri GTA 5 in Red Dead Redemption 2. Mike je naredil svojo analizo in v njej povedal, da ima Rockstar vedno najraje, ko vse posnetke naredi znotraj pogona in po njegovem mnenju napovednik ni nobeno pretiravanje in da bo končni izdelek zares nosil takšno grafično podobo.

Čudovito je videti tudi meja izrisovanja, ki vse videno izriše v polni ločljivosti in nikjer ni videti zoprnega nalaganja tekstur, ki drugače močno skazijo izgled še vedno impresivnega petega dela.

Bolj detajlne primerjave bomo še dobili, saj bo treba na izid še nekaj časa počakati, Rockstar pa nam bo zagotovo med tem predstavil nekaj konkretnih napovednikov preko katerih bo lažje narediti konkretno analizo. A že zdaj je jasno, da nas zelo verjetno čaka naslednjegeneracijska izkušnja, ki bo zagotovo tiste najbolj nepotrpežljive pripravila tudi do nakupa konzol, saj bi bilo drugače čakanje na PC verzijo preprosto prevelika muka.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime