PlayStation bo svoje trofeje preselil tudi na PC

Sony je že dolgo nazaj začel selitev svojih ekskluziv na PC-je in čeprav tisti prvi naslovi niso bili popolni, se je zlagoma začela oblikovati strategija, ki iz konzole ne bi preselil samo igre, ampak bi pri računalničarjih ustvaril čistokrvno izkušnjo PlayStationa.

Najprej se odprla podpora za napredno tresenje igralnih ploščkov DualSense, nakar je Sony v celoti kup razvijalca Nixxes, ki je specializiran ravno za takšne predelave iger na PC platformo. Rezultat tega so čedalje bolj optimizirane predelave in čeprav se je pri igri The Last of Us Part 1 malce zataknilo, je bil najbolj frišni naslov Horizon Forbidden West že na prvi dan praktično brez napak, Sony pa želi uspeh nadaljevati tudi z naslednjo selitvijo, ki bo na računalnike pripeljala dolgo zahtevano igro Ghost of Tsushima.

Sony je na uradnem PlayStation blogu najavil, da bo ta igra s sabo prvič pripeljala tudi PlayStation dosežke oziroma trofeje, ki so igralcem konzol dobro znani in jih poznamo tudi na PC-ju. So pa PlayStation vseeno drugačne kot pa so jih vajeni računalničarji: delijo se na bronaste, srebrne in zlate, najbolj dragocena pa je platinasti pokal, ki se pojavi samo takrat, ko igralec odigra čisto vso vsebino znotraj igre.

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima bo poleg trofej tudi prvič pokazal nov PlayStation uporabniški vmesnik, ki ga bomo med igranjem priklicali kadarkoli preko kombinacije tipk Shift + F1. Za popolni izkoristek vmesnika se bo treba najprej vpisati v PlayStation račun, ki je lahko že obstoječ ali pa ga ustvarite na novo, nakar boste lahko pregledovali svoje trofeje, ki bodo v primeru te igre enake kot tiste na PlayStation 5, kramljali s prijatelji in sodelovali v navzkrižnem igranju z igralci na PlayStation 5 strežnikih. Ghost of Tsushima je sicer enoigralska igra, a vsebuje ločen večigralski del Legends, izzive tega pa boste lahko zdaj opravljali v navezi z igralci na konzolah.

Razvijalec Sucker Punch je PC-jašem predstavil tudi uradne strojne zahteve, ki so lepo popredalčkane glede na zmogljivost sistemov in niso prehude. Za poganjanje v ločljivosti 1440p pri 60 sličicah na sekundo bo dovolj že grafična kartica RTX 3070 ali pa Radeon RX 6800 in pa nek spodoben procesor prejšnje generacije. Tisti z bolj naprednimi konfiguracijami pa boste lahko preklopili na 4K ločljivost in še vedno uživali 60 sličicah na sekundo, Nixxes pa je poskrbel tudi za podporo ločljivost razmerij 32:9 in 48:9, pozabavate pa se lahko tudi v uradni podpori treh monitorjev.

Ghost of Tsushima Director’s Cut in vse njegove dobrote bo moč preizkusiti od 16. maja dalje.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime