Serija iger Life is Strange pri meni ni ena tistih, o kateri bi neprestano razmišljal in se vsake toliko spravil v vnovično preigravanje, a sem na svoje lastno presenečenje včeraj ugotovil, da sem do sedaj preigral skoraj čisto vsako poglavje, z izjemo drugega dela. In nobeden od njih se mi ni zameril, saj sem ob igranju užival ter spremljal zanimive zgodbe, kjer v bistvu največ štejejo naše odločitve znotraj kritičnih trenutkov štorije, medtem ko je klasičnega igranja bolj malo.
Prvih nekaj iger je spočel studio Don’t Nod, nakar je štafetno palico prevzel Deck Nine in ta je spočel najbolj frišen del True Colors, ki mi je bil ravno tako presneto zabaven, zdaj pa razvijalec dela na povsem novem poglavju Double Exposure.
Novi del bo v glavno vlogo zopet posadil Max Caufield, ki se je spomnimo iz samih začetkov serije, le da je bila takrat še odraščajoča najstnica, ki se je rada ukvarjala s fotografiranjem, v Double Exposure pa gledamo v povsem odraslo punco, a ta se je zapletla v nove težave. Max je namreč pridobila novo moč, ki ji omogoči skok v alternativno dimenzijo, tam pa ugotovi, da je njena umorjena prijateljica še vedno živa.
Max bo tako poskušala razrešiti prijateljičin umor in to z njeno pomočjo, kar je vsekakor zanimiv koncept in če ji uspe razkrinkati morilca, jo lahko te usode reši v svojem lastnem svetu. Na tej poti ji bodo na pomoč priskočili tudi drugi znanci in med njimi čudno manjka Chloe Price, ki jo je Max v prvem delu štela za svojo najboljšo prijateljico. Njune poti so se morda skozi življenje ločile in samo upamo lahko, da Chloe ni prizadela kakšna druga, bolj kruta usoda.
Life is Strange: Double Exposure izide 29. oktobra, na Steamu pa vas bo prednaročilo stalo 49,99 €. Igra bo na voljo tudi za konzoli PlayStation 5 in Xbox Series X.
Tudi originalni razvijalec Don’t Nod vmes ne počiva in trenutno dela na podobnem “Life is Strange” navdihnjenem naslovu Lost Records: Bloom & Rage, ki izide enkrat proti koncu tega leta.