Rusija ima pod svojo roko kar nekaj talentiranih razvijalcev iger, ki pa so zaradi konflikta med rusko in ukrajinsko stranjo naleteli na težke čase. Državo so zaradi vojne prizadele sankcije in te so nastopile tudi na igričarskem področju. Večja založnika Sony in Microsoft sta zaustavila prodajo digitalnih PlayStation in Xbox naslovov, tem korakom pa so sledile še druge platforme kot sta denimo GOG in Epic Games.
Epic Games ruski strani povzroča preglavice tudi na področju dela, saj si ta založnik lasti popularni pogon Unreal Engine 5 in razvijalci se bojijo, da znajo kmalu izgubiti dostop tudi do razvojnih orodij, ki jih nujno potrebujejo za delo. Tudi popularen pogon Unity je zaradi trenutne vojne za nekaj časa zaustavil poslovanje z raznimi ruskimi razvijalci in založniki, kar bo rast njihovega igričarskega sektorja zagotovo upočasnilo.
Ruska spletna stran Kommersant zdaj poroča, da naj bi se uradniki za zaprtimi vrati začeli pogovarjati o razvoju svojega lastnega igričarskega pogona. Ministrstvo za digitalni razvoj je potrdilo, da so bili v pogovorih z večjimi založniki, med katerimi je izpostavitve vredno predvsem rusko družabno omrežje VK, tema teh razgovorov pa je bila potreba po lastnem igričarskem pogonu, ki bi bil plod ruskih rok.
Seveda to niti približno ne bo lahka naloga. Razvoj lastnega pogona bi morala financirati država in v projekt vložiti desetine milijonov dolarjev, vse to pa bi vzelo tudi ogromno časa. Takšen nov pogon bi moral v sodelovanje privabiti tudi podjetji AMD in Nvidia, saj je treba zadeve optimizirati z največjima proizvajalcema grafičnih kartic, ki pa sta se zaenkrat popolnoma umaknila iz ruskega trga. Tretji problem je še talent za razvoj takšnega igričarskega pogona, zaradi ruskega napada pa je domače ozemlje zapustilo ogromno talentiranih programerjev, ki jih ne bo zlahka nadomestiti.