Nekatere franšize iger so preprosto zavite v neko antično prekletstvo in naj se založniki še tako trudijo, tega zla, ki jih zasleduje leta in celo desetletja, ne morejo umiriti ali preklicati. Primerov takšnih upravičenih vraževerij je cel kup in v igričarski zgodovini ne manjka naslovov, ki so bile hudo kvalitetne in so si zaslužile cel kup nadaljevanj, a je slaba prodaja nato to zatrla v kali: Deus Ex, Gothic, Dishonored, System Shock, Silent Hill in Dead Space so imena, ki jih štejem med svoje najljubše izkušnje, a preprosto niso imela sreče za sveže izdaje.
Sem notri lahko prištejemo tudi igro Star Wars: Knights of the Old Republic, ki jo je leta 2003 spočel razvijalec BioWare in to je bila ena redkih zadev znotraj univerzuma Vojne zvezd, ki si je upala povedati povsem originalno zgodbo in se ni zanašala na izročilo originalnih filmov. Namesto tega smo se vrnili tisoče let v preteklost, takrat pa je bilo Sithov in Jedijev kot mravelj in so se preganjali po celi galaksiji.
Prva igra je bila velika uspešnica in je služila kot odskočna deska za BioWare, ki je iz nje spočel svojo serijo znanstveno-fantastičnih RPG-jev Mass Effect, Lucas Arts pa si je takrat zaželel nadaljevanja, ki ga je zaupal razvijalcu Obsidian Entertainment. Tudi ta je že takrat veljal za starega mačka RPG-jev, saj je bil sestavljen iz članov legendarnega studia Black Isle, a žal jim je založnik odmeril zelo skop razvojni čas. KotOR 2 je bil bolj temačen in ambiciozen naslov, ki pa je zaradi pohitrenega razvoja trpel zaradi poplave hroščev in izrezane vsebine, zato ocene kritikov niso bile tako visoke, čeprav so vsi priznavali neverjeten potencial, ki ga je kazal ta naslov.
In pri drugem delu iz leta 2004 se je zgodba te franšize tudi ustavila in čeprav je EA leta 2011 izdal MMO The Old Republic in je ta vseboval dokaj močne štorije, to ni bil enoigralski RPG z dobro spisanimi stranskimi liki in privlačno zgodbo, ki sta bila pečata prvih dveh delov.
Zakaj torej zdaj pišem o tej igri osmrtnico, čeprav je bila leta 2021 najavljena predelava prvega dela? Odgovor je preprost: vse od najave predelave smo igralci prejemali same slabe novice in zdaj se zdi, da je projekt praktično mrtev in samo še čakamo na uradno besedo iz strani novega založnika Embracer.
Na predelavi je najprej delal studi Aspyr, ki je pred tem obe igri predelal za telefone in konzolo Nintendo Switch, tako veliki predelavi pa očitno ni bil dorasel, zato naj bi jim bil razvoj vzet iz rok in zaupan studiu Saber Interactive. Težave v razvoju so sicer samo govorice, a slabi znaki so se začeli kazati tudi drugje: Sony je denimo iz svojega YouTube kanala umaknil originalni dražilnik, omembe igre pa je očistil iz vseh svojih družabnih omrežij.
Pri zadnjem finančnem poročilu je nekdo Larsa Wingeforsa, direktorja Embracerja, povprašal o statusu te igre, ta pa je odvrnil, da karkoli reče glede te zadeve postane predmet naslovnic člankov, tako da je to njegov edini komentar. Ne sliši se ravno dobro in da so stvari res kritične je v nedavnem Giant Bomb podcastu potrdil novinar Jeff Grubb, ki je izjavil, da na tej igri trenutno nihče več ne dela in da se razvoj ni preselil k kakšnemu tretjemu studiu. Prav tako je slišal, da Sony noče imeti s tem naslovom nobenega opravka, tako da se jim je očitno Embracer hudo zameril ali pa je že ustvarjeno delo bilo tako zanič, da Sony v njem ne vidi več nobene rešitve.