Delanje večjih igričarsko usmerjenih dogodkov na domačih tleh so sanje vsakega organizatorja in tudi naša stran, ki je v preteklih letih spočela že toliko igričarskih srečanj, da jih spomini med sabo že malce mešajo, je imela in še ima za takšne stvari velike načrte, ki pa jih ni tako enostavno izpeljati.
Načrte je lahko snovati, vendar pa te spraviti v prakso zahteva lepo število sposobnega osebja, dobre kontakte z raznimi večjimi razstavljavci, ki imajo dejansko nekaj za pokazati, kanček sreče, da ti ravno na tvoj izbrani datum na lokaciji množično ne odpove klima in internet ter, in to je morda najbolj pomembno, enega velikega denarnega podpornika, ki bo v vse skupaj bil zmožen zmetati cele prikolice denarja in od vsega skupaj ne bo takoj pričakoval milijonskih zneskov čistega dobička.
Ekipa Game Gang je lani storila prav to pogumno potezo in zagnala prvo poglavje srečanje Game Gang Show, ki so ga letos nasledili z 2. sezono, festival pa je tudi tokrat potekal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani in sicer pod okriljem trgovine Big Bang.
Letos smo dogajanje prvič obiskali tudi mi in sicer pod zastavo podjetja Lenovo, ki je na sejmu odprl široko krilo za predstavitev svojih izdelkov, mi pa smo bili odgovorni za organizacijo in predstavitev njegovih prenosnikov, računalnikov in monitorjev, vse skupaj pa smo začinili s samosvojimi aktivacijami, ki so pridno vabile oči obiskovalcev proti našemu štantu.
Moram priznati, da sem se na dogodek odpravil s določeno dozo skepse. Odpiranje večjega dogodka v Sloveniji in to povsem igričarskega, je presneto pogumna poteza in to še posebej velja v času, ko ti sejmi enostavno niso več tako popularni kot nekoč: še vedno skeli novica, da je nekdaj največji sejem E3 zdaj dokončno pod rušo in tudi festival Reboot, ki ga redno prirejajo naši južni sosedi, ne nosi takšnega blišča kot pa ga je leta nazaj. Založniki iger svoje stvari raje kažejo digitalno, kar je za njih vsekakor ceneje, a s tem se kot družba čedalje bolj zapiramo sami vase, srečanja v živo pa postajajo stvar preteklosti – s tem raste tudi možnost žalostnega dejstva, da mlajša generacija sploh ne bo več vedela, kaj je LAN zabava in kako zabavno se je nasprotniku režati naravnost v obraz, namesto da ga ponižuješ samo preko mikrofona.
Kljub vsemu temu pa je treba ekipa Game Ganga pohvaliti, saj jim je uspelo skupaj spraviti tridnevni dogodek, ki mu ne manjka vsebine in ga je veselje obiskati tako sam, kot tudi v družbi istomislečih. Uspelo jim je zapolniti dve nadstropji raznovrstne zabave, ki dejansko ni sestavljena samo iz monitorjev in računalnikov, ki poganjajo Fortnite. Dobro, ta igra je seveda še vedno prisotna in tudi na Lenovem kotičku so računalniki in prenosniki Legion, skupaj s prenosnimi napravami Legion Go, večidel kazali samo to igro, saj bi brez nje mlajši igralci nad nami spočeli vsesplošni linč, vendar pa so se našle tudi druge stvari. Heineken je denimo ob nas držal zanimivo nagradno igro, kjer je zmagovalni dirkač igre F1 24 dobil možnost stiska roke Maxu Verstappenu, Rio Mare je imel fizično igro z ribiško palico, spodaj so se potile konzole Xbox Series S, raznovrstnosti iger pa prav tako ni bilo manjkalo, čeprav se je v večini primerov šlo za športne zadeve, kjer se za enim zaslonom lahko pomerita dva igralca. Spodaj so se redno vrstila tudi predavanja na raznorazne teme, tako da če si se želel malce odmakniti od vsesplošnega direndaja zgornjega nadstropja, si se tam lahko za nekaj trenutkov oddahnil in se morda po nesreči celo naučil česa novega.
S kančkom ponosa lahko zapišem, da je bila naša stojnica skoraj ves čas polna, hkrati pa smo poskušali obiskovalce pritegniti na malce drugačen način. Za zabavo obiskovalcev smo skupaj spravili manjši oder, nakar smo radovedneže potegnili na oder in jih spravili v igranje igre Just Dance. To je bil naš prvi dogodek, kjer je tale igra bila sploh prisotna in moram reči, da smo bili naravnost presenečeni nad odzivom, saj je tale virtualni ples, ki je sicer preprost za igranje, a težak za mojstrovanje, hudo efektiven za zabavanje celega spektra obiskovalcev.
Nenačrtovano smo postali tudi manjša oaza za nežnejši spol, ki je navdušeno poskakoval na in pred odrom, nakar jih je dodatno zabaval vplivnež Wortex (pripravili smo tudi presenečenje: hrvaškega YouTuberja Gallasandalla), za najboljše plesalce pa smo podelili kar nekaj privlačnih nagrad. Proti koncu je proti našemu odru sredi prenosa v živo zatavala še novinarka kanala Planet TV, odvrgla petke in se še sama zavrtela na odru in stavimo, da založnik Ubisoft zdaj malce čudno gleda, zakaj je kar naenkrat tako skokovito porasla prodaja igre Just Dance. O črni magiji, ki je od nas zahtevala, da Just Dance preko Nintendo Switch kontrolerjev povežemo na 5 televizorjev in en monitor, pa spregovorimo enkrat drugič.
Središče zabave je predstavljal glavni oder, ki je gostil e-športna tekmovanja iz raznoraznih popularnih iger tipa Valorant, FC 24 in League of Legends in tudi čez ta vidik ne morem pripomniti nobene pikre. Vse je bilo izvedeno na profesionalni ravni: od komentiranja do treh ogromnih LED prikazovalnikov, ki niso kazali samo kristalno čiste slike, ampak tudi dobro dizajnirane grafike: v napetih obračunih LoL-a so denimo ob smrti zmaja stranski zasloni izpisali animacijo Dragon, kar te kot gledalca še bolj povleče v dogajanje in ob finalu posameznih iger so bili praktično vsi sedeži polni, tekmovalci pa so bili pospremljeni z bučnim aplavzom.
Skratka, Game Gang Show smo zapustili pozitivno presenečeni, čeprav brez manjših napak ni šlo. Pod odrom je bil denimo postavljen nek fini avto, na katerega so se obiskovalci lahko podpisovali, a nihče ni predvideval, da se zna kdo nanj nasloniti, kar je sprožilo glasen alarm. Ko se je to prvič zgodilo, smo vsi začeli sumničavo gledati proti izhodu ter si zamišljati raznorazne scenarije preživetja tipa The Hunger Games, saj je znak bil podoben kakšnemu alarmu za požar, a je k sreči napovedovalec na odru hitro pomiril strahove. Prav tako bi si želel malce boljšo izbiro hrane: spodaj je sicer bil en šank s hrano, kjer si naročil hamburger, nakar je natakar izginil izza večjih vrat v Narnijo in znalo je kar trajati, preden se je vrnil z neslanim krompirčkom. Ne grajam kvalitete hrane, ampak ne bi imel nič proti bolj številčni ekipi za postrežbo.
Treba je še dodati, da je tole igričarski dogodek in beseda igričarski bi morala biti dvakrat podčrtana, saj to ni nek splošni sejem, kjer bi denimo starši spustili otroke na Fortnite pašo, sami pa bi našli svoje aktivnosti. Morda bi prihodnje poglavje prineslo malce večjo raznovrstnost na tem področju in kakšen Just Dance je denimo vsaj približen korak v to smer, a to ni lahka naloga, saj Gospodarsko razstavišče ni spet tako veliko in dodajanje nove vsebine pride na račun rezanja stare.
Splošno gledano pa so ti manjši mimosunki zgolj porodni krči in treba je ekipi čestitati že glede samo na enormni izziv, ki so si ga zastavili in ga tudi uspešno preplezali. Res upam, da Big Bang nadaljuje v tej smeri in da se je splošna računica izkazala za takšno, da bomo v 2025 dobili tudi 3. sezono tega dogajanja in morda tudi začetek povsem nove ere ustaljenih igričarskih dogodkov znotraj Slovenije.