Medtem, ko vsi privrženci iger razvijalca FromSoftware te deni potrpežljivo čakamo na prvi in edini dodatek naslova Elden Ring, je marsikdo skočil v pretekle igre tega razvijalca in osebno me ob takšnem potovanju pot skoraj vedno odnese v objem igre Dark Souls 1.
Ta mojstrovina je bila tudi tista prava odskočna deska razvijalca FromSoftware, ki se je nato proslavil še s kopico drugih naslovov, leta 2018 pa je dobila uradno predelavo Dark Souls Remastered, a žal v to ni bilo vloženega preveč truda. Šlo je zgolj za manjšo vizualno nadgradnjo, medtem ko so igralci pričakovali veliko večjo grafično preobrazbo. Neizpolnjen potencial poskuša zdaj dostaviti modder Fromsoftserve, ki je zadnjih 8 mesecev delal na projektu Re-Remastered, ta pa je zdaj končno na voljo za prevzem in igranje.
Dark Souls Re-Remastered je izjemno zahteven mod, ki je avtorju vzel tisoče ur življenja, a ni vrag, da končni rezultat ni bil vreden vsega tega truda. Najbolj opazna sprememba je nov sistem osvetljevanja, ki je zdaj dinamičen, zaradi česar dobimo precej bolj realistično sliko. Avtor je vzel tudi vse teksture in tem nadgradil ločljivost, velikokrat pa je za te namene uporabil tiste teksture, ki jih je držala originalna verzija igre Prepared to Die Edition, saj so bile te bolj podrobne od tistih, ki jih je dostavil uradna predelavo.
Potem so tu odpravljeni hrošči, bolj realistična voda in njeni odsevi, podrobnejše sence in dodatki na nekaterih delih map, ki jih lahko hitro opazite. Začetni del zdaj vsebuje veliko več trave, po grobišču pa se naokoli razteza meglica, ki je prej tam preprosto ni bilo.
Tole je ogromen mod, ki v verziji 1.0 tehta dobrih 10 GB. Kljub vsemu temu že postorjenemu delu avtor obljublja, da s svojo obdelavo legendarne igre še ni zaključil in da bo ta projekt zlagoma še pridobival nove funkcije, a kar se tiče tiste glavne vizije, je zdaj ta zaključena in pripravljena za vaš obisk. Pazite se le večigralstva: Fromsoftserve sicer pravi, da je mod testiral na uradnih večigralskih strežnikih in ga ni doletela nobena kazen, a ne more garantirati, da to ne bo doletelo kakšnega drugega igralca, saj preprosto ne more vedeti, kaj bi lahko sprožilo ban. Tako da se tistim bolj previdnim priporoča, da onemogočijo večigralstvo – vsaj do takrat, ko tega dela množično ne stestirajo ostali igralci.