Domov Oznake Predogled

Oznaka: predogled

The Universim – Predogled | Biti bog je težko kot hudič

0
The Universim je prikupna božanstvena strategija, ki se je na obronkih mojega radarja znašla že pred davnimi časi. Če smo natančni, se je to zgodilo v 2016, ko sem od razvijalcev Crytivo...

Dance of Death: Du Lac & Fey – Predogled | Jaka Razparač se vrača!

0
Dance of Death je zgodovinska »point and click« avantura, postavljena v London v letu 1888. Po mestu se kot kuga tiho in ubijalsko pretika groza v človeški preobleki - nam vsem...

7 Days to Die – Predogled | Žlahtna možganovina

0
Ko je pred štirimi leti v zgodnji dostop prišla kombinacija iger Minecraft in DayZ, nihče ni pričakoval, da bo pričela trend, ki se bo nadaljeval vse do današnjega dne. 7 Days to Die je bila namreč ena znanih preživetvenih simulacij na ta način in po več kot dveh milijonih prodanih izvodih je še vedno na samem vrhu največjih zgodb o uspehu.

Raft – Predogled | Poletne počitnice v stilu |

0
"Plavaj, plavaj, barčica, po neskončnem morju! Ej, na barčici sedita fanta, sedita fanta mlada. Na večnem spletu, internetu, usklajeno vkup igrata, a svetlega, prelep'ga dneva je prehitro konec. Zagledata perut morja, kako reže valove, senca...

Freeman: Guerilla Warfare – Predogled igre

0
Kako hitro mineva čas. Kaj, če pokukamo globoko v anale igričarske zgodovine in tako za hec poiščemo najbolj bogato leto glede izidov iger? Morali bomo iti kar daleč nazaj, vse v sredino prejšnjega desetletja....

Predogled: while True: learn()

0
Že ko sem prvič videl napovednik za to igro, me je zelo pritegnila. Po pravici povedano, pritegnil me je že sam naslov, ki jo zelo dobro povzame: while True: learn(). While True: v večini programskih jezikov pove, da naj se tisto, kar sledi, izvaja v neskončni zanki, learn() pa je klic funkcije učenja. Torej se bomo skozi celotno igro učili.

Predogled: Wayward

0
Ja, danes si bomo ogledali še eno "teh" iger in ne, ne bom "enostavno šel na hitro skozi". Pred sabo imam še dolg spisek neumnih šal in naj me koklja kljune, če ne bom do konca šel skozi vsako – izmed – njih.

Predogled: They are Billions

0
Preživetvene igre so na višku popularnosti in nič čudnega ni, da se je njihov vpliv pričel širiti na preostale žanre. Danes bomo oko vrgli na projekt v razvoju oz. zgodnjemu dostopu, delo mednarodnega razvojnega studia Numantian Games. Prizadevajo si ustvariti nekaj, kar me je svojčas izjemno pritegnilo k igranju starejše klasike Heroes of Annihilated Empires in kar vsekakor kjerkoli pripomore k višanju epskosti.

Predogled: Mordhau

2
Ste kdaj sanjarili, da bi vihteli meč kot srednjeveški bojevnik, ampak vam starši nikoli niso želeli kupiti pravega meča, ker bi sebi ali bratu pomotoma odsekali kakšno okončino? No, na srečo niste edini. Mordhau je srednjeveška večigralska sekaščina izpod rok razvijalcev Triternion, katere vodi Slovenec Marko Grgurovič. Na Kickstarterju je v manj kot 24 urah presegla želen cilj 80.000 $ za kar 107.000 $, a tu se naša dogodivščina šele prične.

Predogled – Dead Cells

0
Že vidim, kaj si mislite – "Ma ne še ena metroidvanija v stilu Dark Souls in Castlevania. Jih ni že zdavnaj dovolj?". Hah, na to vam lahko odgovorim le eno stvar. Res je podobnih iger veliko, ampak Dead Cells ima eno ključno razliko, ki sem jo opazil po dobri uri igranja – ob lazenju po temnicah in pobijanju nesnage sem se dejansko zabaval.